راز موفقیت من این بود که به “خیلی ها” توجه نکردم / هنوز مربی اول و جوان هستم


ساعت: 00:13
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840074

در 30 دقیقه آخر تیم من فوق العاده بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم گفتم تمام تمرکزم روی هدفم است و بازیکنانم سهم عمده ای در این موفقیت دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیج گفت: بازی بسیار خوبی بود. در آخرین لحظات تیم ما فوق العاده بازی کرد. با تشکر از بازیکنان به هواداران استقلال تبریک می گویم و امیدوارم این قهرمانی ها ادامه داشته باشد. می دانستیم بازی با سپاهان و فولاد انرژی زیادی گرفته و به همین دلیل برای استفاده از بازیکنی مثل حردانی مردد بودیم. حردانی به دلیل مصدومیت در نیمه اول برای ما بازی کرد و از او تشکر می کنم. بیشتر بازیکنان در آستانه مصدومیت هستند و باید مراقب باشیم تا دو هفته گذشته را بدون مصدومیت و با پیروزی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: شرایط بازی ایجاب می کرد که اینطور بازی کنیم. آلومینیوم 6-3-1 بازی کرد و ما سعی کردیم در نیمه دوم سیستم بازی خود را تغییر دهیم. تیم ما هفته به هفته بهتر و بهتر می شود. این عاملی است که من روی آن بسیار حساس هستم. وقتی یک تیم پیشرفت می کند قابل ستایش است زیرا به این معناست که به اهداف خود رسیده است. اگر خوش شانس بودیم می توانستیم بازی را ببریم اما آلومینیوم هم بازیکنان و دونده های خوبی داشت و در کل به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم.

مجیدی درباره بازگشت استقلال قهرمان گفت: من به فکر خیلی ها نیستم. هفته اول کنفرانس مطبوعاتی با حضور 20 تا 30 خبرنگار برگزار شد، اما اکنون پنج نفر نیستند. من هدف خیلی ها نبودم. به بازیکنانم هم گفتم که تمام تمرکزم روی هدفم است و بازیکنانم نقش مهمی در این موفقیت دارند. راز موفقیت من این بود که به «خیلی ها» توجه نمی کردم. تمرکزم روی کارم بود. کادر فنی من هم خیلی کار می کند و به من کمک کرد اما نقش اصلی را مدیریت و بازیکنان بازی می کنند. من یک مربی جوان هستم و هنوز کار اولم هستم، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. باید سخت کار کنم تا مربی بهتری باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: با هماهنگی ها و صحبت هایی که انجام شد چون تیم امید نیاز به بازیکن دارد در اختیار تیم های امید و مهدوی کیا قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید