راز پسری که طلسم مهدی کایدی را شکست!

برای یکی از بااستعدادترین بازیکنان ایران در دهه 90، گذراندن یک فصل ناموفق در امارات و بازگشت به لیگ برتر نمی تواند اتفاق خوبی باشد. اما مهدی کایدی برای پوشیدن لباس استقلال در لیگ 22 بازگشت و از قضا در اولین بازی خود برای آبی ها دروازه ملوان را باز کرد.

168 روز از گل کایدی در انزلی تا ضربه دیدنی استقلال که در ورزشگاه شهید بهنار به 3 عدد رسید، می گذرد. وینگ بوشهری آبی سختی کشید و هر چه تلاش کرد تعطیل شد اما توانست در چند بازی اخیر ستاره تیمش باشد.

راز پسری که طلسم مهدی کایدی را شکست!

از زمان ظهور قیدی در سطح حرفه ای فوتبال، هیچ سابقه ای وجود نداشته است که او 17 بازی را بدون گلزنی انجام دهد. بیشترین غیبت در رزومه باشوی کوچاچ به 12 بازی متوالی در فصل 2018-2019 برمی گردد، زمانی که او با باز کردن دروازه تیمی از زادگاهش شاهین به این ناکامی ها پایان داد.

البته عملکرد کایدی فقط به گل نخوردن ختم نشد. او تاثیر زیادی روی گل های تیمش نداشت تا اینکه در بازی جام حذفی مقابل تراکتور این طلسم را شکست. او که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، 2 پنالتی برای تیمش گرفت و نقش مهمی در 2 گل ساپینتو در دیدار مقابل ملوان داشت و این بار در کرمان قصد داشت خودش به استقلال گل بزند.

راز پسری که طلسم مهدی کایدی را شکست!

با شروع دیدار استقلال و مس، از دقایق ابتدایی مشخص بود که مدافعان میزبان روز سختی را مقابل کایدی سپری می کنند. او در این مسابقه هر کاری می خواست انجام داد. او هر وقت می خواست از خط دفاعی عبور می کرد، آنها را دریبل می داد، پاس گل می داد و گل می زد و همه اینها برای ثبت یک روز فوق العاده برای کایدی کافی بود.

در همان مراسم ابتدای بازی باشو کوچولو کتش را درآورد و به یکی از بچه ها داد تا از سرما در امان بماند. او در دقیقه 19 از ضربه بلند سید محمد ستاری دور شد و توپ را وارد دروازه کرد که با ضربه میلاد خودی این توپ به گل تساوی آبی ها تبدیل شد.

راز پسری که طلسم مهدی کایدی را شکست!

کایدی در نیمه دوم بسیار کوشا به نظر می رسید. او بارها خود را در قلب خط دفاعی یافت و سه بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و در آخرین تلاش موفق شد دروازه حریف را به ثمر برساند. کایدی با ارسال دیدنی رافائل سیلوا از فاصله 50 متری توانست با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه شهدادنژاد برساند و مدافع حریف را دور بزند و استقلال را به گل سوم برساند.

گلی زیبا برای پایان دادن به غیبت 5 ماهه و 17 روزه کایدی و بوچهری وینگر، بار دیگر تاثیر خود را در تیم استقلال ثابت کرد. بازیکنی که حالا که اختلاف امتیازش به سه رسیده، می تواند تا پایان فصل عصای زیر بغل ریکاردو ساپینتو باشد.

راز پسری که طلسم مهدی کایدی را شکست!راز پسری که طلسم مهدی کایدی را شکست!

دیدگاهتان را بنویسید