رامسر قرمز/ 3 شهر آبی و 18 شهر زرد


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817776

جدیدترین رنگ آمیزی اپیدمی تاج در مازندران;

بر اساس آخرین اطلاعات، رنگ بندی تاج مناطق مختلف کشور در مازندران رامسر به رنگ قرمز کرونری بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، بر اساس آخرین اطلاعات از رنگ های تاج در نقاط مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از روز گذشته در مازندران، شهرستان رامسر در حالت قرمز قرار گرفته است. تاج به جز جویبار، بابلسر و نوشهر که وضعیت آب تاج آن است، سایر شهرهای مازندران در حالت زرد تاج قرار دارند.

بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت؛ شهرستان رامسر در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار گرفت. همچنین 3 شهر آبی و 18 شهر زرد وجود دارد.

بر اساس وضعیت رنگ آمیزی تاج استان مازندران، شهرهای گلوگا، نکا، بهشهر، میاندرود، ساری، گمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرگ، بابل، آمل، محمودآباد، فریدونکنار، نور، عباس آباد، طلوده و بابلسر، جویبار و نوشهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بهترین و موثرترین راه برای مقابله با بیماری عروق کرونر قلب تکمیل واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی است.

طی 24 ساعت گذشته 42 بیمار مشکوک به کرونا در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

در این مدت 32 مظنون در بیمارستان بستری و از بیمارستان ترخیص شده و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.

در حال حاضر 128 بیمار در این مراکز عروق کرونر بستری هستند که از این تعداد 41 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 66 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر در بیمارستان بابل بستری هستند و در 24 ساعت گذشته 11 بیمار جدید بستری و 6 بیمار نیز ترخیص شده اند.

همچنین 21 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 53 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 194 نفر رسید که حال 62 نفر وخیم گزارش شده است.

گزارش ها از فوتی ها در مازندران امروز به یک نفر رسیده است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید