رامین رضایان تا الان کجا بود؟

رامین رضایان تا الان کجا بود؟

تیم ملی ایران با ارائه فوتبالی قدرتمند و مقتدر بهترین پیروزی جام جهانی را برای کشورمان مقابل ولز به دست آورد.

این عملکرد پس از شکست سنگین مقابل انگلیس فراتر از انتظارات بود. با این حال ترکیب درست، چیدمان درست و فداکاری بازیکنانی که 90 دقیقه سرشان را مقابل توپ قرار دادند، یک پیروزی فوق العاده و خاطره انگیز را برای هواداران فوتبال ایران رقم زد. و در شرایطی که ایران به ضعیف ترین حالت خود بعد از بازی انگلیس نگاه می کرد، اما با فشار خارجی کمتر و اتحاد بیشتر در شرایط سخت پیش از بازی، همه چیز برای موفقیت هموار شد.

فوتبال ایران به این پیروزی نیاز داشت. علاوه بر این، نشان داد که با رویکرد تهاجمی چه تیم بهتر و موفق تری خواهیم بود. ایران اکنون با سه امتیاز وارد سومین روز مسابقات می شود و مقابل آمریکا و ولز دست برتر و شاید مقام اول دور دوم جام جهانی را خواهد داشت. صعودی که در بهترین نمایش تاریخ فوتبال بومی به دنبالش خواهیم بود.

در این بین رامین رضایان همه را شگفت زده کرد. این مدافع راست که قرار بود در جدال ولز جایگزین صادق محرمی شود، عملکرد عادی مقابل آمریکا داشت.

با این حال رامین در نیمه اول با چند پاس خوب در محوطه جریمه حریف موقعیت هایی ایجاد کرد و با وجود تجربه کم بازی در کنار علی کولی زاده، هماهنگی بسیار خوبی با این بازیکن پیدا کرد و پس از مهار نکو ویلیامز، درخشش ستاره ولزی هم به او رسید. جلوتر و خیال هواداران را در آن طرف بازی راحت کرد.

رضاییان با شروع نیمه دوم و حضور گرت بیل در این سمت از زمین، چیزی از کیفیت نمایش لذت بخش خود کم نکرد و با قرار گرفتن در یک سوم دفاعی حریف، سعی کرد موقعیت های بیشتری نسبت به نیمه اول خلق کند. حضور دنیل جیمز به عنوان بازیکن تعویضی در ابتدا نگرانی هایی را در مورد سرعت و تکنیک بالای او ایجاد کرد اما رضاییان خیلی زود نشان داد که امروز هیچ یک از ولزی ها در سمت راست ایران با چند توپ این بازیکن به پیروزی نمی رسند.

در چندین توپ و ضدحمله قبل از گل اول ایران، شوت های سریع رفت و برگشت رامین رضاییان نشان داد که این ملی پوش پرانرژی بر خلاف برخی از هم تیمی هایش از وضعیت بدنی بهتری نسبت به ولزی ها برخوردار است و این مشکل به وضوح قابل مشاهده است.

شاید مهم ترین بعد از گل چسمی ضربه دقیقه 111 رامین رضایان بود. او روی پاس زیبای مهدی طارمی با یک بریک و ضربه چیپ دیدنی به سبک مهاجمان بزرگ جهان دروازه ولز را باز کرد تا همه ایرانی ها نفس راحتی بکشند. پس از پایان این دیدار، خبرنگاران ولزی از همتایان ایرانی خود پرسیدند که رامین مدافع راست شما تاکنون کجا بوده است؟

رامین رضاییان با عملکرد درخشان خود ولزی ها را شوکه کرد!

دیدگاهتان را بنویسید