رامین رضایان را متقاعد کردم که به پرسپولیس برگردد

رامین رضایان را متقاعد کردم که به پرسپولیس برگردد
شیث رضایی در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: اگر بخواهیم وضعیت امروز پرسپولیس را نسبت به شرایط مشابه پارسال نگاه کنیم، خیلی خوب است و ما خیلی از این وضعیت جلوتر هستیم. خریدهای انجام شده خریدهای خوبی است و مشخص است که با برنامه و تدبیر وارد بازار شده و با نقاط ضعف خود مقابله خواهد کرد. امیدوارم از این به بعد نیازهای کادرفنی برآورده شود و افرادی که نامشان برده می شود، نمی دانم چقدر آمدنشان صحت دارد، اما آنها هم بازیکنان خوب و توانمندی هستند و می توانند به تیم کمک کنند.

او گفت: انتقادات زیادی به ساختار دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته وجود داشت، اما حالا با اضافه شدن بیرانوند، پورعلی گنجی و… به نظر می رسد رو به بهبود است. بیایید با آن روبرو شویم، فصل گذشته ناقص بود. نفراتی که حضور داشتند شاید در ساختار دیگری توانایی های بالایی داشته باشند اما در این سیستم و در کنار هم نتوانستند ساختار دفاعی منسجمی برای پرسپولیس ایجاد کنند. بازیکنان جدید هم افراد توانمندی هستند و فکر می کنم می توانند نیازهای پرسپولیس را در دفاع تیمی برآورده کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دانیال اسماعیلی فر که در پست قبلی خود به عنوان دفاع راست به خدمت گرفته شده بود نیز گفت: اسماعیلی فر بازیکن خوب و توانمندی است. او معمولاً در دفاع کم اشتباه می کند و در نفوذها خطرناک است و یحیی گل محمدی هم در ذوب آهن و تراکتور با او همکاری می کند و شناخت خوبی از هم دارند و همین باعث می شود برای شناخت و هماهنگی نیازی به فرصت های زیادی نداشته باشند. به نظر من این یکی از خریدهای بسیار خوب پرسپولیس بود.

رضایی در خصوص وضعیت رامین رضایانی که علیرغم عملکرد خوبش در نیم فصل اخیر پرسپولیس را ترک می کند، گفت: در مورد رامین رضایان بگویم که من شخصاً با او صحبت کردم و در آن زمان او را متقاعد کردم که به پرسپولیس برگردد و کمک.» توانایی و کیفیت بازیکن یک طرف مشکل است و زمان اضافه شدن او به تیم و شرایط آب و هوایی تیم و هماهنگی او با یک سری مشکلات در تیم مشکل دیگری است که می تواند باعث شود. این بازیکن فرد مناسبی برای این پست نیست رامین بازیکن باکیفیتی است و بارها کیفیت خود را نشان داده است اما در کل کادرفنی است که نظر نهایی را می دهد که چه کسی باید برود و چه کسی بماند زیرا کادرفنی مسئول است. برای تیم و مسئول آن فصل آینده است.

وی درباره ثبات نیمکت پرسپولیس و تفاوت آن با جایگاه دو رقیب اصلی این تیم یعنی استقلال و سپاهان که هنوز سرمربی خود را نشناخته اند، توضیح داد: تیمی که در 7 سال 5 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی را به دست آورد رقیب جدی است. . فصل گذشته شرایط خاصی ایجاد شد و به نظرم پرسپولیس حق برد داشت. پرسپولیس هیچ وقت به وضعیت سایر تیم ها توجه نمی کند و تیم های دیگر باید وضعیت پرسپولیس را زیر نظر داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت سیدجلال حسینی و اینکه در فصل جاری به عنوان مربی در کادر فنی به کارش ادامه می دهد، گفت: این سوال را نشنیده ام و نمی دانم چقدر صحت دارد اما آیا او چنین چیزی را قبول دارد. سوال، برای او آرزوی موفقیت می کنم. کادرفنی پرسپولیس باید کمک کند و تجربیات خود را در اختیار جوان ترها قرار دهد. حسینی زمانی که در زمین حضور داشت وزنه بردار بود و از درون تیم را کنترل می کرد و کاریزمای یک مربی را داشت.

رضایی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی تیم ملی خاطرنشان کرد: در مورد تیم ملی باید بگویم باخت یک بازی تدارکاتی آنقدرها هم فاجعه آمیز نیست که بتوان درباره آن صحبت کرد. بازی تدارکاتی برای شناخت نقاط ضعف تیم است و برای برد پایین نمی آیید. الان تیم ملی انگلیس مقابل مجارستان شکست خورده و آیا تصادفی روی آنها رخ داده است؟

دیدگاهتان را بنویسید