راهبرد بسیج تقویت مردم در حوزه فضای مجازی است

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786718

مسلم معین در رویداد تولید دیجیتال موضوع بسیج را مطرح کرد.

مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: یکی از راهبردهای اصلی بسیج ایجاد عرصه فضای مجازی بر اساس این سند راهبردی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسلم معین مسئول فضای مجازی بسیج در مراسم افتتاحیه آخرین مرحله از سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با استقبال از مجموعه های پیشرو استانی که این مشکلات را برای حضور در یک رویداد بزرگ ملی تحمل کردند، گفت: یکی از راهبرد بسیج بله است با کمک تیم مردمی بسیج در یکی دو سال اخیر در دستور کار مردم قرار گرفته است تا هر آنچه را که خدمات عمومی نامیده می شود بر اساس فرصت های مردمی، شبکه های مردمی و تکثیر و چند برابر شدن تولید بسیج در آخرین سال تاسیس شود. یا دو سال یکی از این حوزه ها فضای مجازی است.

وی ادامه داد: بر اساس سند ده ساله و نقشه راه فضای مجازی بسیج، راهبردی را برای بهره برداری از ظرفیت بسیج مردمی به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد جهان در پنج حوزه راه اندازی کرده ایم که یکی از آن حوزه ها حرکت ترافیک محتوا است.

معین در ادامه به حضور 680 تیم از گروه های بسیج در رده های سنی مختلف که از 13 تا 14 آبان ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند و حدود 3000 نفر از فعالان و طراحان بازی های رایانه ای و انیمیشن به مدت 48 ساعت با موضوع کسانی که این کار را نکردند، اشاره کرد. درباره آنها بدانید. برای اینکه هم تمرین و هم تمرین تولید محتوا برای ایجاد یک جنبش تولید محتوا و فراهم کردن بستری برای کشف بهترین استعدادها داشته باشید، امروز 108 تیم و 500 رویداد استانی منتخب گرد هم آمده اند تا مسابقه شما را آغاز کنند. و بتوانند در 48 ساعت محصولات خود را ارائه دهند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج افزود: اتفاق مهمی که در این زمینه رخ داد، حضور همراه اول و شتاب دهنده حرکت اول در حمایت از این رویداد است. همچنین معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری قول داد که برندگان این رویداد را به عنوان شرکت های خلاق ثبت کند و به تجاری سازی محصولات آنها کمک کند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه و در پایان این مراسم از برگزیدگان تجلیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید