راهبرد جهاد تبیین نحوه مقابله با عملیات تحریف دشمن است


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837690

آیت الله عبادی با اشاره به تمرکز کنونی دشمن بر عملیات های جنگ نرم و تحریف، افزود: در چنین شرایطی تبیین و روشنگری جهاد تنها راه مقابله با عملیات های تحریف دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار معاونین شبکه بسیج آموزش و پرورش صالحین استان اظهار داشت: در نوع کار و اولویت بندی ابتدا باید از دشمنان درس بگیریم. بقول الله شهید مطهری الحاد و کفر و شرک مثل قیچی اسلام بود که روزی با ناباوری دید اسلام به صحنه آمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن مشکلات را کارشناسی و ریشه ای می داند که اگر حقیقت اسلام آشکار شود جایی برای آن باقی نمی ماند، افزود: مصمم هستیم بر مسلم مسلط شویم. کشورها، اما مانعی وجود دارد که تا زمانی که این قرآن در این کشورها حاکم باشد، نمی توانیم بر آن مسلط شویم. ما نمی توانیم قرآن را جمع آوری کنیم زیرا قرآن با زندگی مردم پیوند خورده است، اما می توانیم سعی کنیم محتوای آن را از بین ببریم.

وی ادامه داد: تهاجم نظامی هشت ساله ای که تحمیل کردند با هدف از بین بردن افراد مؤمن و مؤثر بود و توطئه های دشمن تا امروز ادامه دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه موضوع حمله به حرم ائمه (ع) و داعش فعلی بهانه ای برای نابودی اسلام است، گفت: دشمن کمیت را از بین می برد تا کیفیتی را که نظام اسلامی است از بین ببرد. خیلی جاها هست که کار کمه و حد نصاب هست که وقتی به این حد نصاب رسید کیفیت انجام میشه مثلا آب رو از یک تا 99 درجه گرم میکنی یک درجه اضافه میکنی کیفیت تغییر میکنه و در دمای 100 درجه درجه آب به جوش می آید و بخاری ایجاد می شود که با آن می توان خیلی کارها را انجام داد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید به این سطح از نیروهای بسیجی برسید، باید به هدف معظم له توجه کنیم و تصریح کرد: چیزهایی که پیش رو دارید باید کم باشد. برای جبران شماره ای که دشمن شما گرفته است و شماره ای که دوست شما تعیین کرده است. وقتی به گذشته برمی‌گردی همین‌طور است.

وی گفت: اگر کیفیت تمدن دینی الهی از دست انبیا و جانشینان آنان خارج شد، به این دلیل بود که کمیت نبود، پس امام علی (ع) تنها شد و سپس حکومت به یزید رسید.

آیت الله عبادی افزود: اما آنچه این زمان را از کل ماجرا مستثنی می کند این است که تلاش دشمن با کل جمعیت، تجهیزات و مهارت های کلاهبرداری در نهایت به شکست می انجامد و این یک استثنا از ماجراست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به معجزه و امداد غیبی خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی و شکست تهاجم نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و گفت: صحنه هایی که این امر بر کمیت و کیفیت و کیفیت تأثیر می گذارد. شک و شبهه ایجاد می کند و در مردم بدگمانی ایجاد می کند.

وی تمرکز دشمن را بر تحریف واقعیت ها دانست و افزود: باید جهاد را در دستور کار قرار دهیم تا به آنچه جبران کمی و کیفی است برسیم.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه جهاد توضیح فوری دارد چرا که در زمانی هستیم که اگر دشمن شکست بخورد مساوی با پیروزی ماست، افزود: دین خدا را نکردند و بعد فداکاری کردند. در کوفه به صورت توبه زندگی می کند، اما ویژگی نداشت زیرا شرایط زمان را از دست دادند.

آیت الله عبادی گفت: کار در این شرایط مؤثر است و امروز سیاست اصل نظام که قانون اساسی ماست به وضوح با آن تطبیق داده شده است، برخلاف گذشته که گریز از مرکز بود و امروز سه نیروها به صف شده اند، همه اینها شور و شوق مردمی را دارد که در 22 بخمن، دنیا قدس و عید فطر حضور پررنگ خود را نشان دادند و در این شرایط می توان به حد نصاب رسید و سپس منتظر کیفیتی بود که بوی خوش می دهد. تمدن اسلامی و مردم تشنه تر از همیشه به اسلام هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید