راهبرد راهبردی آیت الله رئیسی دیوار تحریم با بلوک شرق را می شکند/ رقص دولت روحانی علیه آمریکا، ایران را در خاورمیانه نادیده می گیرد.


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810976

محمود احمدی بیهش گفت: متاسفانه کشورهای همسایه را در دولت یازدهم و دوازدهم از دست داده ایم و به نوعی ایران را تحریم کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «تیتریک»، «محمود احمدی بیهش» نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «متاسفانه دولت قبل معتقد بود که اگر بتواند پای قدرت های بزرگ برقصد و دل آمریکا و اروپا را به دست آورد، می تواند همه مشکلات را حل کند».

احمدی بیش با اشاره به اینکه قطعا دشمن زندگی آرام مردم ما را نمی خواهد، افزود: آنها ایران را می خواهند همانطور که سال ها پیش با همان اتفاقاتی که داشتند، بنابراین در کشور ما پیشرفتی نداشته اند.

وی گفت: متاسفانه ارتباط دولت دوازدهم با کشورهای همسایه قطع شده است اما رویکرد راهبردی آیت الله رئیسی با سال های گذشته مغایرت دارد. رئیس جمهور و دولت فعلی به استثنای رژیم صهیونیستی، تعامل با تمام دنیا را در دستور کار قرار داده اند.»

احمدی بیهش گفت: ارتباط با کشورها راهبرد راهبردی آیت الله رئیسی است و آغاز برقراری ارتباط با همسایگان ارزشمند و موثر است و متاسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم کشورهای همسایه را از دست دادیم و ایران را تحریم کردند.

وی افزود: امروز دیوارهای تحریم برداشته شده و روابط با کشورهای همسایه در اولویت است، ممکن است برخی از آنها به اندازه یکی از استان های ما باشد، اما به عنوان مثال قطر ثروتمند است و همکاری با این کشورها می تواند چیزهای زیادی به همراه داشته باشد. گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: امیدواریم این روابط منجر به ارتباط با سایر کشورها، کاهش تنش در خاورمیانه و حل اکثر مشکلات پیش روی مردم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید