راهزن پرسپولیس این سرمربی را سردرگم کرد

راهزن پرسپولیس این سرمربی را سردرگم کرد

پس از 11 هفته رقابت در لیگ برتر، گادوین منشا مهاجم نیجریه ای که فصل گذشته برای مس رفسنجان بسیار موثر بود، موفق به گلزنی نشد. مینشا تاکنون دو ضربه ایستگاهی را برای مس از دست داده است، بنابراین به نظر می رسد نسبت به گذشته افت محسوسی داشته باشد.

در این شرایط محمد ربیعی و سایر اعضای تیم مس در تلاش هستند تا این مهاجم نیجریه ای را به روزهای خوب خود بازگردانند. آنها امیدوارند که ماسار دوباره صعود کنند، اما اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است به دنبال خرید او در نیم فصل باشند.

سرمربی مس رفسنجان درباره موقعیت های متعددی که تیمش در بازی های اخیر از دست داد، گفت: برخی از دوستان عملکرد تیم ما را با زدن گل قضاوت می کنند. البته انتظار گل های بیشتری از بازیکنان هجومی ما از جمله شیمبا و منشا بود. با اینکه دو سه گل سالم نخوردند اما دو سه پنالتی را هم از دست دادیم. با همه این حرف ها قبول دارم که نتیجه تیم مس خوب نیست. البته این را هم بگویم که از نظر موقعیت آفرینی، تیم ما جزو 4، 5 تیم برتر ایران است که نشان می دهد در ایجاد موقعیت گلزنی خوب عمل کرده ایم. با در نظر گرفتن این آمار، طبیعی است که باید گل های بیشتری می زدیم و من قطعا این مشکل را می پذیرم.”

همچنین در حالی که اعلام کرد با وجود گلزنی از وضعیت لوسیانو پریرا رضایت کامل دارد، ناراحتی خود را از گل نخوردن پنهان نکرد. ربیعی گفت: سعی کردم با منبع صحبت های زیادی داشته باشم و وضعیت روحی او را بهبود ببخشم. امیدواریم در نیم فصل باقیمانده منشا بتواند به سطحی برسد که همه از او انتظار دارند، اگر نتواند شرایطش را بهتر کند باید تصمیم دیگری برای این بازیکن بگیریم.»

باید دید در 4 هفته باقی مانده از نیم فصل پس از پایان مسابقات لیگ برتر، وضعیت اورجین چگونه خواهد بود. شاید با ادامه روند نزولی این مهاجم، مسی مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب خود به خصوص در خط حمله شود.

دیدگاهتان را بنویسید