راهپیمایی استکبار 13 آبان در قزوین برگزار شد

ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781524

همزمان با سراسر کشور یوم الله سیزدهم آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در 30 نقطه استان قزوین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; همزمان با گردهمایی سراسری یوم الله سیزدهم آبان ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در 30 نقطه استان قزوین برگزار شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مراسم بزرگداشت 13 آبان به صورت دسته جمعی برگزار نمی شود.

دانش آموزان و مردم استان قزوین با حضور در راهپیمایی 13 آبان با رعایت موازین بهداشتی و ابراز انزجار از استکبار جهانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و باز هم با آرمان های انقلاب امام راحل و شهدا. عهد بست.

1a53d301 7851 46df 8790 a5f0782d0c29 خبر خاکستری

این مجلس باشکوه در شهر قزوین در گلزار شهدای این شهر به ارواح پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد و اقشار مختلف در این جشن ملی حضور یافتند.

96e155e5 4e20 45b4 9bd6 5ec8e6a84350 خبر خاکستری

تفکر شهید فهمیده باید در نسل جدید نهادینه شود

محمد قاسمی در حاشیه مراسم 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین; وی با اشاره به اهمیت 13 آبان و روز دانش آموز گفت: 13 آبان که به عنوان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده نامگذاری شده است، یکی از روزهای تعیین کننده در کشور به شمار می رود زیرا مقاومت های زیادی را در این روز شاهد بوده ایم. این روز . .

وی افزود: 13 آبان را روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اعلام کرده اند و این روز یادآور رشادت نسل هایی است که امروز رشادت هایشان در عرصه های مهم کشور مانند حکومت داری احساس می شود و این مقاومت ها آثار مثبتی داشته است. برای کشور . .

دادستان قزوین و انقلاب گفت: تفکر شهدا باید در نسل جدید و شاگردان نهادینه شود و این نسل بدانند که امنیت و استقلال امروز کشور برگرفته از خون شهدای همچون شهداست و این اعتماد باید به نسل های آینده منتقل شود.

قاسمی یادآور شد: اگرچه تاج و تخت محدودیت هایی را برای مدت معینی اعمال کرد، اما برگزاری مراسم 13 آبان یادآور رشادت های گذشتگان و شهدا است و نسل امروز با تاریخ گذشتگان و تاریخ آنها آشنا می شود. کشور؛ هر کشوری به تاریخ خود افتخار می کند و کشور همیشه در طول تاریخ در مقابل مستکبرین ایستاده است و ما باید این مقاومت ها را به یاد داشته باشیم.

وی افزود: گردآوری رشادت های شهدا در قالب کتاب های درسی، ارتباط مستقیم با مسئولان و مدیران حوزه های مختلف و استفاده از تجربیات آنان، برگزاری جلسات مشترک و پاسخگویی به شبهات نسل جوان می تواند در ادامه راه شهدا باشد. “

670efc11 abd4 4437 bbe1 e4f3b546d90a خبر خاکستری

این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به تهدیدات نرم دشمن باید پاسخ های جامع تری برای نسل جوان داشته باشیم که قطعا در صورت تحقق این امر ادامه راه برای نسل جوان روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید