راهپیمایی ۲۲ بخمن به فرمان ولایت فقیه و دفاع از انقلاب/ نظام; در برابر همه شورش ها مقاوم است


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807030

علی هورامی گفت: راهپیمایی 22 بخمن به فرمان ولایت فقیه و دفاع از انقلاب بود و در این روز خداوند هر سال با درخششی بی نظیر قیام می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی هورامی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: انقلاب اسلامی تلاش استکبار برای حفظ نظام شاهنشاهی را خنثی می کند.

وی ادامه داد: با سقوط سلطنت، آمریکا یکی از مستعمرات بزرگ خود را در منطقه از دست داد که از طریق آن منافع و سیاست های خود را دنبال و تامین کرد.

هورامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی دست استعمارگران و غارتگران را از منابع کشور کوتاه کرد.

این کارشناس گفت: مردم بصیر ایران 34 سال آگاهانه و آگاهانه انقلاب را انتخاب کرده و با تمام توان از آن دفاع کردند.

هورامی گفت: امروز به برکت اسلام انقلاب اسلامی به عنوان محور مقاومت در دنیا شناخته شده است و حتی نام فرماندهان و فرماندهان نظام بر تن دشمن می لرزد.

وی ادامه داد: امروز نهال انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که در برابر شورش ها و حوادث مقاوم است و همه برنامه ریزی ها برای روند تحریف به رهبری مقام معظم رهبری و حضور مستمر مردم در صحنه را خنثی می کند.

این کارشناس افزود: نظام جمهوری به بلوغ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رسیده است و با وجود تلاش های دشمنان، مشکلات برطرف شده و ادامه خواهد داشت.

هورامی گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود که ملت ایران با خودکفایی، مقاومت و استقلال به آن دست یافت و دستان کثیف استعمارگران را از مرزها و چشم انداز خود کوتاه کرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ باخمان به فرمان مقام معظم رهبری و دفاع از انقلاب برگزار شد و در این روز خداوند هر سال با درخششی بی نظیر قیام می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید