راهپیمایی 22 آبان نشان دهنده قدرت ایران و ضعف دشمنان آن ملت است


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908277

نظری گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 آبان نشان دهنده صلابت ایران و ضعف دشمنان این ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نظری در گفتگو با خبرنگار سفیرا افلاک اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای اصولی است که یکی از مهمترین مبانی انقلاب که آن را از سایر انقلاب ها متمایز می کند بحث استکبارستیزی است.

وی افزود: 22 آبان که روز ملی مبارزه با استکبار بود در واقع روزی است که یکی از مهمترین اصول انقلاب یعنی مبارزه با نظام حاکم را منعکس می کند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: سال ها بود که نظام حاکم تلاش کرد دیگران را ضعیف جلوه دهد اما انقلاب اسلامی ایران با این نگاه و رویکرد مبارزه می کند و حضور پرشور مردم به ویژه در این مقطع بسیار مهم است. آنها می گویند ما همه متحد هستیم تا علیه نظام سلطه و امپراتوری رسانه ای جهانی مبارزه کنیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده ضعف نظام استبدادی است.

نظری بیان کرد: دانشگاه و دانشجویان در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و تسخیر لانه جاسوسی نقش مهمی داشتند و پیام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی این بود که به جهانیان نشان دهند که اگر وجود دارد. بی عدالتی، منشا آن سفارت آمریکاست.

وی خاطرنشان کرد: هدف آنها از لانه های جاسوسی غارت اموال بیت المال و تسخیر اذهان جوانان بود و تسخیر این لانه توسط دانش آموزان نشان از بیداری دانش آموزان بود که این خبر را به گوش جهانیان رساند. که در این سفارت دزدان قصد سرقت وجوه را داشتند از نظر مادی و معنوی حضور دارند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: تسخیر لانه جاسوسی ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، نشان داد که قدرت آمریکا جعلی است، امروز صدای انقلاب اسلامی ایران بر محور عدالت است. به چشم انقلاب، فلسطینی ها حق دارند در سرزمین خود زندگی کنند و غاصبان کسانی هستند که باید بیرون بروند.

نظری تصریح کرد: هر جا نوزادکشی باشد به شدت محکوم است و انقلاب اسلامی ایران مدافع حقوق مظلومان است.

وی گفت: حضور پرشور در این مراسم مشت محکمی بر دهان کسانی است که خود را ابرقدرت می دانند و افکار شومشان در خطر غلبه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید