راهکاری جالب برای جلوگیری از اعتصاب پرسپولیسی ها

راهکاری جالب برای جلوگیری از اعتصاب پرسپولیسی ها

پس از شایعه استعفای یحیی گل محمدی و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، سرانجام رضا درویش دست به کار شد و در جلسه ای با سرمربی سرخ ها قول داد که مشکلات مالی این تیم به زودی برطرف شود.

مدیرعامل جدید پرسپولیس پس از گفتگوی تلفنی پنجشنبه شب با یحیی گل محمدی به دعوت وی، به تمرین این تیم قبل از بازی با فولاد رفت تا با بازیکنان و کادرفنی دیدار کند. درویش در این دیدار به بازیکنان قول می دهد در روزهای ابتدایی هفته دستمزد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کند.

در حالی که انتظار می رفت یحیی گل محمدی گرد و غبار نشست خبری پیش از بازی با فولاد را غبارروبی کند و از عملکرد مدیران جدید باشگاه انتقاد کند، او چیزی نگفت که تیمش را بیشتر به حاشیه ببرد و به مدیران باشگاه نیز فرصت داد تا به قول خود عمل کنند.

در شرایطی که مجید صدری پیش از این باید 20 درصد به بازیکنان و کادرفنی پرداخت می کرد، حالا خبر می رسد پس از عقد قرارداد با بیمه دات کام، بین 10 تا 15 درصد به باشگاه پرسپولیس پرداخت می شود.

درویش در این مسابقه به بازیکنان قول می دهد تا یکی دو روز آینده (امروز و فردا) مبلغ را به حساب خود واریز کند، قرارداد بازیکنان در این فصل پرداخت خواهد شد.

با توجه به پایان نیم فصل، بازیکنان در انتظار دریافت 30 درصد دیگر از مبلغ قرارداد علاوه بر جایزه قهرمانی در لیگ و جام حذفی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید