راه آهن مشهد، بوینورد و گرگان در دستور کار بزرگ کشور است


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877989

وزیر راه و شهرسازی گفت: ادامه راه آهن در مشهد، بوینورد و گرگان در دستور کار کشور قرار دارد که احداث آن می تواند تاثیر خوبی در تمام حوزه های استان داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در بدو ورود به استان خراسان شمالی و با حضور در وزارت راه و شهرسازی گفت: راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی در حال انجام است. خوبی هایی که در بخش های مختلف مشاهده می شود و با اعتبار پیش بینی شده در حوزه راه استان تحول خوبی در حوزه حمل و نقل استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی استانی فقیر و کم برخوردار است، خاطرنشان کرد: تعداد خانه های در حال ساخت در استان باید افزایش یابد و اگر این اتفاق بیفتد اجاره بها کاهش می یابد.

قاسمی افزود: تقویت مناطق فقیرنشین سیاست دولت سیزدهم است و مصوبات سفر خوبی برای ارتقای کیفیت زندگی مردم در همه مناطق تصویب شده است.

به گزارش عصرترک، در سفر هیئت دولت به استان خراسان شمالی امسال افتتاح یک پروژه 115 میلیارد تنی شامل 77 کیلومتر راه روستایی و بهسازی راه و سه دستگاه پل و رفع سه حادثه بود.

عملیات اجرایی پروژه عمرانی 155 میلیارد تنی شامل احداث 60 کیلومتر راه روستایی و بهسازی 150 کیلومتر راه در استان نیز از امروز آغاز شد.

این پروژه ها با حضور قاسمی وزیر راه و شهرسازی، کیانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، تیموری معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی، اکبری معاون راهداری شهامت افتتاح شد. ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و سایر مدیران استانی.

انتهای پیام/ گ

دیدگاهتان را بنویسید