راه ارتباطی 561 روستای آذربایجان غربی مسدود شد

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802116

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بارش شدید برف و کولاک باعث مسدود شدن دسترسی 561 روستای استان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور نصرتی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: با وجود باز شدن راه های روستایی در اکثر نقاط استان، 561 روستا به دلیل کولاک شب گذشته مسدود شده است.

وی افزود: این تعداد روستا در شهرستان های سردشت، پیرانشهر و مهاباد در جنوب استان قرار دارد که تلاش می شود دسترسی به تمامی این روستاها بازگشایی شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: تا روز گذشته از مجموع حدود 500 روستایی که راه های دسترسی آنها در بارندگی قبلی مسدود شده بود، 350 روستا به دلیل بارش شدید برف بازگشایی و بازگشایی شدند. کولاک هم مسدود شده بود.

نصرتی بیان کرد: با شروع بارش برف راهداران با تلاش شبانه روزی چندین بار برف را پوشانده و راه های اصلی و فرعی استان را نمک پاشی کردند.

وی افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان به استثنای محورهای مهاباد – پسوه – پیرانشهر و محور مهاباد – بوکان (جاده برهان) باز و روان است.

وی افزود: 68 ایستگاه راهداری در استان آماده پذیرایی از مسافران گرفتار در برف و کولاک هستند و مسافران در صورت گرفتار شدن در کولاک می توانند با شماره تلفن 141 به نزدیکترین ایستگاه راهداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید