راه اندازی اکوکاردیوگرافی و حضور متخصص قلب برای اولین بار در لنده + عکس


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816239

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده اعلام کرد؛

یاوریان از راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در شهرستان و متخصص قلب برای اولین بار در کلینیک تخصصی شهید رضایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز یاوریان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به ادامه روند خدمات رسانی به شهروندان لنده ای گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان لنده، اکوکاردیوگرافی در سطح شهرستان و همچنین حضور متخصص قلب و عروق و ویزیت بیماران قلبی در کلینیک تخصصی شهید رضایی به صورت منظم انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: راه اندازی اکوکاردیوگرافی و سایر تجهیزات پزشکی گام مهمی در توسعه زیرساخت های بهداشتی برای رفاه حال مردم این شهرستان است.

وی افزود: حضور متخصص قلب و عروق برای اولین بار در شهرستان باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و خطرات مراجعه به شهرهای همجوار می شود که رضایت همشهریان را در پی خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان نوید خبرهای خوبی را در سال جدید در حوزه سلامت شهرستان لنده خواهیم داد.

یاوریان گفت: در حال حاضر بیش از 11 متخصص از تخصص های مختلف در شهرستان لنده با اقامت در درمانگاه تخصصی شهید رضایی در طول هفته با تعرفه دولتی به شهروندان لنده خدمات رسانی می کنند.


135d338d dd95 4eab a39a 8d80f47134af خبر خاکستری


3508603d 89b0 45e7 879c a0755d2cbf28 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید