راه اندازی 50 اردوگاه در ناحیه بسیج با رویکرد مسجد محوری استان مرکزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه استان مرکزی امروز در مراسم رزمایش یاری مومنان سپاه در اراک و توزیع 1000 معیشت گفت: حرکت به سمت خودکفایی و تقویت در همه بخش ها رویکرد سپاه در اجرای برنامه هاست. حاکمیت، انقلاب، دموکراسی و دموکراسی الگوهای موفق تجربی گذشته را در بسیاری از زمینه ها ارائه می کند و در گام دوم حرکتی شتابان به سوی اهداف خواهد داشت.

وی افزود: برای رفع مشکلات معیشتی ناشی از بیماری تاج و تخت، نهضت امداد با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری راه اندازی شد که در این پویش بیش از 50 عنوان خدمت به مردم ارائه کردند و بسیاری از این خدمات همچنان ادامه دارد. “

گودرزی بیان کرد: سپاه و بسیج در مناسبت های مختلف همواره در رویکرد توزیع بسته های معیشتی مساعدت صحیح را در دستور کار قرار داده اند. آخرین رزمایش در ماه مبارک رمضان با توزیع 28 هزار بسته معیشتی انجام شد.

وی ادامه داد: این روزها به مناسبت دهه کرامت، رزمایش یاری وفاداری در دستور کار قرار گرفته است. تاکنون بیش از 502 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در استان مرقع توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اردوهای همجوار با محوریت بسیج در استان برای رسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه نشین و خدمت صادقانه به مردم در زمینه های مختلف از جمله اهداف اردو در دستور کار قرار گرفته است. محله «بیش از 50 کمپ در استان راه اندازی شده و آسیب شناسی و نیازسنجی در استان در حال انجام است.

وی رویکرد اردوهای محله را مبتنی بر بسیج مسجد دانست.

گودرزی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم و متعلق به مردم هستند و در ادوار مختلف انقلاب وفاداری خود را به مردم ثابت کرده اند، افزود: ما می توانیم سپاه و بسیج را در بخش های مختلف ثابت کنیم و در نتیجه پرونده درخشانی است. بخش های مختلف نشان دهنده هویت و توانایی های ملت غیور ایران است.

وی گفت: امروز وظیفه داریم با جهاد هویت حماسی ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم و جهاد مهمترین راه حل مقابله با توطئه ها و آشوب های دشمن در جنگ نرم و جنگ روانی است. عملیات.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید