راه برون رفت از مشکلات موجود به زودی اتفاق خواهد افتاد


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914597

مشاور رئیس‌جمهور از آیت‌الله رئیسی خواست تا مدیران اجرایی استان‌ها را به تصمیم‌گیری تدبیرانه نسبت به توسعه و نه اعمال قدرت توصیه کند و رئیس‌جمهور با استقبال از این پیشنهاد تاکید کرد: تلاش دولت برای عبور از مشکلات موجود در کشور است. به زودی رخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ استاد عبدالسلام کریمی در دیدار با آیت الله سیدابراهیم رئیسی در ابتدای ماه جاری در خصوص آخرین رویدادهای کشور با تشکر و قدردانی از حسن نیت رئیس جمهور محترم به اقوام و اهل سنت در خصوص اتفاقات اخیر در کشور فرمودند: فضای حاکمیتی در کشور کمی پیچیده است و باید با بصیرت و درایت با آن برخورد کرد، لذا از حضرتعالی خواهشمندم به مدیران اجرایی در سطح استانی کشور به جای اعمال قدرت، در مورد توسعه تصمیمات درایت گرفته شود.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی با اشاره به نگاه گسترده رئیس جمهور به اقوام و اقلیت ها افزود: جامعه اهل سنت کشور ظرفیت بسیار بالایی در زمینه های مختلف دارد که انشاءالله با درایت جناب عالی در استفاده از اهل سنت شایسته در هیئت حاکمه. کشور باید گام بردارد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش دولتمردان مردمی برای توجه ویژه به مناطق کم برخوردار کشور، از توجه ویژه رئیس جمهور محترم به رفع محرومیت در استان هایی مانند کردستان و سیستان و بلوچستان تشکر کرد.

رئیس جمهور در این جلسه با استقبال از دیدگاه های تقریبی تصریح کرد: تلاش دولت بر این است که بر مشکلات کشور فائق آییم که انشاالله به زودی این امر محقق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید