راه برون رفت از وضعیت کنونی اعتماد به مدیران دلسوز و پاک است/مادی گرایی و آموزش ضعیف در نسل جدید


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902682

«احمد رمضان علی نیا» پزشک گیلانی راه برون رفت از شرایط کنونی را اعتماد به مدیران دلسوز، پاک و درستکار می داند و اظهار می کند: وقتی جوانی می بیند که مدیر و مدیر از قدرت کافی برخوردار نیستند و در انتصابات، فقط به دوست بازی توجه می کنند نکته اینجاست که مدیران فقط باید به شایسته سالاری توجه کنند و از فرصت سوزی دوری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «احمد رمضان علی نیا» پزشک گیلانی در گفتگو با ۸دی با اشاره به اینکه در سنین جوانی شرایط انقلابی سال ۵۷ را درک کرده است، گفت: انتظار ما این بود که مدیران کشور بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس و با توجه به شرایطی که انقلاب اسلامی در کشور باعث شد تا به تحصیل کودکان در مدارس توجه بیشتری داشته باشند.

این پزشک با بیان اینکه بحث آموزش در مدارس ما به شدت ضعیف است، تاکید کرد: باید آموزش صحیح را از مهدکودک ها شروع کنیم و فداکاری های جان باختگان را برای حفظ این کشور نشان دهیم.

وی با بیان اینکه پدران و مادران پس از دوران دفاع مقدس وارد مسائل اقتصادی شدند و از تربیت دینی فرزندان غافل شدند، تصریح کرد: اگر تفکر تربیتی اوایل انقلاب بر خانواده مسلط بود و ما در این امر مشارکت نمی کردیم. کرسی ها، مناصب، مناصب و مسائل اقتصادی، چنین خلأهایی وجود خواهد داشت، در نسل جدید ایجاد نشده است.

این پزشک با بیان اینکه در دنیای غرب مانند ایران از هم گسیختگی و جدایی خانواده وجود ندارد، زیرا گسترش فضای مجازی و استفاده از آن کمتر است، گفت: ما از تربیت دینی و انقلابی نسل جوان و خودمان فاصله گرفته ایم. کودکان برای بهبود مادی

وی ادامه داد: بارها در جلسات مختلف به استانداران پیشنهاد دادم از ظرفیت جانبازان خوش صحبت برای تربیت نسل جدید و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنند اما این پیشنهاد مورد توجه قرار نگرفت.

رمضان علی نیا راه برون رفت از شرایط کنونی را اعتماد به مدیران دلسوز، صادق و شریف دانست و اظهار داشت: وقتی جوانی ببیند که مدیر و مدیر قدرت کافی ندارند و در انتصابات فقط دوستش مد نظر قرار می گیرد. ناامید از همه چیز

وی خاطرنشان کرد: مدیران فقط باید به شایسته سالاری توجه داشته باشند و از هدر دادن فرصت ها و بازی سازی بپرهیزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید