راه حل مالی بازگشت لیونل مسی به بارسلونا

راه حل مالی بازگشت لیونل مسی به بارسلونا

در هفته های اخیر، شایعات بازگشت لیونل مسی به بارسلونا به حدی افزایش یافته است که حتی خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا و مردی که او را به پاری سن ژرمن فرستاد، اعتراف کرد که مسی می داند که درهای بارسلونا همیشه به روی باز است. به او”.

با این حال، خاویر تباس، رئیس لالیگا در سخنرانی خود در هفته آخر هفته ورزشی مارکا به صراحت اعلام کرد که با توجه به وضعیت مالی بارسلونا، مسی نمی تواند به بارسلونا بازگردد مگر اینکه حقوقش را کاهش دهد. تباس گفت: “امیدوارم او برگردد و دوران حرفه ای خود را در بارسلونا به پایان برساند، اما این به ما بستگی ندارد، ما قوانین خود را برای آمدن مسی تغییر نمی دهیم.”

راه حل پیشنهادی بارسا برای جذب مسی
با در نظر گرفتن این موضوع، و خود تباس نیز گفته است که پذیرش کاهش قابل توجه دستمزد برای مسی دشوار است، بارسلونا در حال بررسی راه حل عملی ارائه یک پیشنهاد مقرون به صرفه برای متقاعد کردن مسی برای بازگشت به باشگاه است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، این معامله شامل ارائه دستمزد متوسطی به مسی در ازای دریافت درصدی از بازدهی های او به طرق مختلف، به ویژه در سطح تبلیغاتی است.

بنابراین برنامه برای تحقق رویای مسی برای بازگشت به بارسلونا از هم اکنون در حال انجام است و به گفته موندو دپورتیوو، این باشگاه در صف خرید مسی باقی مانده است. مسی نیز از علاقه باشگاه برای جذب او آگاه است و باید دید در نهایت در مورد آینده اش چه تصمیمی می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید