راه ها و شرایط امروز 25 اسفند 1392

راه ها و شرایط امروز 25 اسفند 1392

روز جدید کارشناس مرکز ملی مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و مازندران بارش برف و باران در برخی از محورهای گیلان، گلستان، خراسان رضوی بارش برف و باران است. ، اصفهان، بارندگی در استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است. همچنین در برخی نقاط استان های اصفهان، یزد و بوشهر وزش باد و گرد و خاک گزارش شده است.

مهرداد برگی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت راه های کشور را اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص محورهای شمالی گفت: مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا دستور بعدی مسدود است و تردد در مسیر جنوب به شمال این محور انجام می شود. همچنین مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران – شمال تا دستور بعدی بسته است و مسیر جنوب – شمال نیز در حال اجرا است.

برگی با اشاره به اینکه محور هراز تا ساعت 24 امروز 25 اسفندماه مسدود است، اعلام کرد: مسیر جنوب به شمال منطقه هرنده در محور فیروزکوه پرتردد و تردد در محور قزوین – رشت (دو طرفه) در جریان است. همچنین محور چالوس برف و باران پراکنده، محور فیروزکوه و محور قزوین – رشت بارندگی و محور هراز و محور تهران – شمال مداخله جوی ندارند.

وی تصریح کرد: در محور قزوین-کرج حدفاصل مهرویلا به پل کلاک، اتوبان کرج- قزوین بین مهرشهر به گلشهر، در محور شهریار-تهران حدفاصل شهریار به شهرکودس و در بزرگراه ساوه-تهران حدفاصل ترافیک دهباد به احمد گزارش شده است.

کارشناس مرکز ملی مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و مازندران بارش برف و باران در برخی از محورهای گیلان، گلستان، خراسان رضوی بارش برف و باران است. ، اصفهان، بارش در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد. همچنین در برخی نقاط استان های اصفهان، یزد و بوشهر وزش باد و گرد و خاک گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید