رای کاپیتان پرسپولیس زده شد!

رای کاپیتان پرسپولیس زده شد!

فوتبال ایران سال هاست که با مشکلات مدیریتی زیادی مواجه است. این مشکلات در چند وقت اخیر به اوج خود رسیده است و تقریباً همه کسانی که در راس کار هستند قادر به حل مشکلات نیستند. بدون شک روز سه شنبه شاهد یکی از حساس ترین انتخابات فدراسیون فوتبال خواهیم بود و 3 نامزد با هم مبارزه خواهند کرد.

این انتخاب به این دلیل مهم است که جام جهانی در راه است و تیم ملی برای کسب نتایج شایسته در جام جهانی نیاز به حمایت و امکانات مناسب دارد یا به نوعی نماینده بازیکنان تیم ملی است.

با توجه به اینکه احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش به عنوان 3 کاپیتان اول تیم ملی خارج از ایران بازی می کنند و نمی توانند در انتخابات حضور پیدا کنند، طبق اعلام فدراسیون فوتبال وحید امیری، کاپیتان چهارم تیم ملی و ستاره فوتبال ایران نماینده عنوان بازیکنان تیم ملی باید در انتخابات شرکت کند.

پس از انتخاب وحید به عنوان نماینده بازیکنان، احسان حاج صفی از فدراسیون فوتبال خواست تا شخصا در انتخابات شرکت کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهد. با وجود اینکه هنوز فدراسیون فوتبال به درخواست حاج صفی پاسخ نداده است اما احسان نمی تواند در انتخابات شرکت کند.

ماجرا از این قرار است که تمامی افرادی که در انتخابات حق رای دارند و باید در روز انتخابات حضور فیزیکی داشته باشند 21 روز قبل از شروع انتخابات از فدراسیون دعوتنامه رسمی دریافت می کنند و هرکسی که این دعوت را داشته باشد واجد شرایط شرکت می باشد. در انتخابات وجود دارد.

بنابراین چون حاج صفی دعوتنامه ندارد نمی تواند در انتخابات شرکت کند و رای دهد. شنیده ها حاکی از آن است که وحید امیری تصمیم دارد کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کند و پس از مشورت با چند نفر می خواهد در انتخابات به میرشاد مجدی رای دهد.

از طرفی گفته می شود احسان حاج صفی از طرفداران تاج است و اگر بتواند در انتخابات شرکت کند و رای دهد، قصد دارد به مهدی تاج رای دهد. در واقع حاج صفی با شنیدن اینکه امیری تصمیم گرفته به مجدی رای دهد تصمیم می گیرد برای شرکت در انتخابات اقدام کند.

اما چندی نگذشت که اختلافات بین ملی پوشان آشکار شد و حتی برخی از بازیکنان ملی از جمله حاج صفی حمایت ضمنی خود را از مهدی تاج اعلام کردند و از همان لحظه مشخص شد که اگر احسان در انتخابات شرکت می کرد، عادت کرده بود. رای دادن به تاج

حال باید دید در پایان انتخابات چه خواهد شد و چه کسانی از بین تاج، عزیزمحمدی و مجدی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید