رتبه بندی حداقل گام برای بهبود معیشت معلمان است


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837517

نماینده مردم تهران در مجلس، اجرای طرح رتبه بندی را گامی حداقلی در جهت بهبود معیشت و رفع مشکلات مالی و اقتصادی معلمان و فرهنگیان فرهیخته دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سید علی یزدی خواه ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم اظهار داشت: یکی از جلوه های گسترش تاج و تخت قدردانی و نمایش زحمات و خدمات اقشار فرهنگی جامعه بود. . “

وی معلمان را افسران و پیشگامان جنگ نرم و تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش رهبری خود را در بسیاری از عرصه ها حفظ کرده است، البته مشکلاتی از جمله در اقتصاد، اشتغال، صنعت خودرو و … وجود دارد. .. این کوتاهی و سهل انگاری ماست.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طلاب جوان ما محصول تربیت معلمانی هستند که گوهر ایمان، اخلاق و تقوا را در کام خود چشیده و آنها را پرورش داده اند.

یزدی خواه گفت: معلمان آینده سازان کشور هستند که آینده سازانی را در عرصه های اجتماعی، دینی، فرهنگی و خودسازی تربیت و تربیت می کنند تا بتوانند نقش خود را ایفا کنند و در کمال و پیشرفت کشور مشارکت کنند. آینده.”

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات و مطالبات فرهنگیان تاکید کرد: لایحه رتبه بندی معلمان از مدت ها قبل آماده اجرا بود اما دولت قبل عملاً در بهار سال 1400 و سال گذشته آن را به مجلس ارائه کرد. ماه ها کار او اظهار داشت که برای این منظور وام نداده است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت هدف از رتبه بندی معلمان را ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای معیشت معلمان دانست و ادامه داد: در سال اول 40 هزار میلیارد تن اعتبار در نظر گرفته شد. حساب. هدف و از اکتبر 1400.

یزدی خواه البته رتبه بندی را حداقلی برای توجه به معیشت معلمان می داند و بر لزوم توسعه آن تاکید کرد تا معلمان بدون دغدغه مالی و اقتصادی تمام تلاش خود را معطوف آموزش و یادگیری و ارتقای آموزش کنند.

وی افزود: باید بستری فراهم شود تا معلمان فارغ از هر گونه مشکل مالی و اقتصادی، انرژی و توان خود را صرف یادگیری، تنظیم طرح درسی و افزودن بر حیطه اطلاعات و همچنین مأموریت اصلی خود کنند. برای آموزش آینده سازان کشور «به پرداخت.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید