رتبه بندی معلمان در هفته های آینده معرفی می شود

رتبه بندی معلمان در هفته های آینده معرفی می شود

سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مشکلات نظام آموزش و پرورش ضروری است چرا که باید از ظرفیت پیشکسوتان و کارشناسان برای رفع مشکلات استفاده شود. مسئله. مشکلات جامعه فرهنگی.»کردن.

موسوی خاطرنشان کرد: معلمان ما در حالی که آرامش خاطر و آسایش مادی ندارند، آموزش و خدمات آنها ناپایدار است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، اجرای رتبه بندی معلمان را حق مسلم آنان دانست و گفت: با تصویب جلسه و حمایت دولت امیدواریم نظام رتبه بندی به نتیجه برسد. برخی از مشکلات معیشتی معلمان در هفته های آینده اجرا می شود.

وی لزوم احداث مدرسه حیات طیبه در مناطق سیزده گانه را یادآور شد و تصریح کرد: در هفته معلم باید شخصیت برجسته، علمی و معنوی آیت الله مطهری برای نسل امروز و آینده تبیین شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی سند تحول آموزش و پرورش را سندی بالادستی برای رفع مشکلات و مولفه های نظام آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: و ملاک آن حوزه آموزش و پرورش است.

موسوی با انتقاد از عدم استقرار ادارات دولتی در نواحی سیزده گانه اردبیل گفت: استاندار اردبیل باید هر چه سریعتر در نواحی سیزده گانه نمایندگی ادارات راه اندازی کند تا ساکنان آن مناطق مجبور به تردد درون شهری نشوند.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اگر در 43 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی سه موضوع مهم در اولویت کشور بود امروز در وضعیت بهتری قرار داشتیم. بخش ها مجاز خواهند بود.”

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی کلان و میان مدت در حل مشکلات حوزه امنیتی، بهداشتی و آموزشی گفت: در حوزه امنیتی پیشرفت بسیار خوبی است و با تلاش نیروهای مسلح و تدبیر آنها. ، کشور ما پیشرفت خوبی را شاهد بوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است اما هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم و بهتر است نواقص برطرف شود. در بخش پیشگیری

بدری آموزش و پرورش را حوزه بسیار مهم و حساس خواند و افزود: برنامه های آموزشی در کشور باید نیازمحور و مدام مورد توجه قرار گیرد تا شاهد اصلاح نواقص باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین باید از سال 92 اجرا می شد که در آن سال ها فقط صحبت هایی مطرح می شد تا اینکه برای رفع مشکلات معلمان و تامین منابع و بودجه در رتبه بندی اقدام شد.

بدری افزود: نظام آموزشی کشور نباید به عنوان یک نظام مصرفی نگاه شود، بلکه نگاه به سرمایه گذاری در این حوزه یک ضرورت مسلم است و مهمتر از مراکز دانشگاهی باید در اولویت مدارس و آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی گفت: دولت ها همیشه مانع اصلی اجرای نظام رتبه بندی بوده اند و سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار آن کارشکنی کرده است.

بدری با بیان اینکه توسعه برنامه هفتم توسعه کشور در پیش است، ادامه داد: از جامعه فرهنگی انتظار داریم مطالبات اساسی خود را مطرح کنند تا در قالب برنامه هفتم توسعه بتوانیم شرایط مناسبی را برای نظام آموزشی فراهم کنیم تا معلمان جایگاه حساس نسل نسل آینده می تواند موثر باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معلمان ما نباید مشکل معیشتی داشته باشند، بلکه بهتر است با ادامه تحصیل، این مشکلات را متناسب با شرایط جامعه حل کنیم. برگزاری دوره های تخصصی برای معلمان «بیایید کاری تحول آفرین در حوزه تدریس پیش ببریم.

بدری افزود: ایام ولیعهدی ضربه مهلکی بر پیکره تعلیم و تربیت و نظام تعلیم و تربیت وارد کرده است و معلمان غیور و متعصب ما باید کمبودهای این حوزه را جبران کنند.

وی ضرورت بهسازی و نوسازی مدارس را از دغدغه های اصلی برشمرد و گفت: 300 میلیارد تن منابع برای بهسازی و مناسب سازی فضاهای آموزشی اختصاص یافته است که قطعا در تمامی مناطق اردبیل مصوب خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی کمبود زمین را مشکل جدی ساخت مدرسه در مناطق 13 گانه اعلام کرد و افزود: زمین مورد نیاز باید با موافقت اهالی در این مناطق تامین و ساخته شود. مناطق.

دیدگاهتان را بنویسید