رتبه بندی معلمان مستلزم تهیه و تدوین آیین نامه است

رتبه بندی معلمان مستلزم تهیه و تدوین آیین نامه است

رشید گربانی امروز در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و استان های تابعه استان که در محل کانون فرهنگی هنری سنندج برگزار شد، حلول ماه رجب و میلاد را به سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) تبریک گفت. و روز پدر، هدف در این جلسه بررسی فعالیت های آموزشی مدارس، مسائل جاری و هماهنگی و برنامه ریزی برای جبران کمبود تحصیلی دانش آموزان و مدیریت زمان باقی مانده از سال تحصیلی.

وی با اشاره به شرایط کرونری و تحصیل دانش آموزان پاره وقت و عقب ماندگی تحصیلی، افزایش تعداد دانشجویان با تکرار اولیه را از پیامدهای شرایط حاکم برشمرد و افزود: مورد توجه ویژه است.

قربانی همچنین بر اهمیت حضور و فعالیت مشاوران مدارس تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در طول فعالیت کامل مدارس، از طریق معلمان مدارس، رفتارهای پرخطر، مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان رعایت و اقدامات لازم انجام شد. کاهش یافته است، تصریح کرد: یکی از مشکلات ریزش و تکرار اصولی است که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خلأ ایجاد شده در پیگیری برنامه های آموزشی و ورزشی را یکی دیگر از پیامدهای وضعیت تاج می داند که نیازمند توجه و پیگیری است.

وی افزود: تلاش و تلاش برای جذب و پوشش بازمانده از تحصیل اقدامی ارزشمند و یکی از مهمترین اولویت های کاری است که در سطح شهرستان و منطقه باید دنبال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به لایحه رتبه بندی معلمان و عزم دولت و مجلس برای اجرای آن پرداخت و گفت: مسئولان در موافقت با این لایحه موافقت کردند که به فرهنگیان خود توجه کنند. رتبه بندی معلمان و گسترش همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه داد: لازم است در این خصوص شفاف سازی های لازم صورت گیرد تا همکاران در جریان روند کار به طور کامل قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای لایحه رتبه بندی معلمان مستلزم مراحل قانونی، تهیه و تدوین آیین نامه است که زمان زیادی می برد و باید مراحل آن طی شود، یکی از اقدامات شهرستان ها و مناطق را اقدامات توجیهی و آموزشی دانست. .

قربانی استفاده از همه فرصت ها به ویژه جلسات توجیهی و استفاده از فضای مجازی برای آموزش همکاران با حمایت همه دستگاه ها را مورد تاکید قرار داد و رویکرد ما در این زمینه را قانع کننده عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف با مدیران و معاونین مدارس، معلمان و اولیای دانش آموزان برنامه ها را دنبال می کنند و نتیجه می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه سخنان خود بر سلامت و ایمنی دانش آموزان در مدرسه و پیشگیری از خطرات و حوادث احتمالی به عنوان اولویت های کاری تاکید کرد و به مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برای رسیدگی به این موضوع توصیه کرد. . .

دیدگاهتان را بنویسید