رتبه بندی معلمان یکی از الزامات فرهنگیان است

رتبه بندی معلمان یکی از الزامات فرهنگیان است

ولی الله بیاتی گفت: مردم ایران امروز در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند، ما مانند دوران دفاع مقدس خدمتگزارانی با روحیه جهادی و انقلابی می خواهیم، ​​اگر در جنگ پیروز شدیم به خاطر روحیه ایثارگری بوده است. شهادت و ایثار». از آنجایی که در جنگ اقتصادی کامل علیه ملت ایران هستیم، مسئولان باید در کنار مردم باشند. آقای رئیس جمهور، هنوز بسیاری از مدیران نالایق در راس کار هستند و کسی منصوب نشده است.

قیمت کالاها 100 درصد و حقوق کارمندان 10 درصد افزایش یافته است

بیاتی خطاب به رئیس جمهور درباره تورم موجود در بازار گفت: تورم در کشور رو به توسعه است، اجناس مورد نیاز مردم بیش از 100 درصد افزایش یافته، حقوق کارمندان 10 درصد افزایش یافته است. به نرخ شهریور 1400 کمر مردم زیر بار تورم شکسته شد.

دولت باید وضعیت بازنشستگان را مشخص کند

وی افزود: از رئیس جمهور می خواهم برای نوسازی کابینه اقدام کند. برخی وزرا، معاونان و حتی استانداران کارآمد نیستند. هنوز تعدادی از مدیران کل و معاونان وزیر در وزارتخانه ها منصوب نشده اند و این روند را مختل می کند. برای خدمت به مردم.»

من از دولت می‌خواهم که وضعیت بازنشستگان را مشخص کند. بازنشستگان بیمه لشکری، کشوری و تامین اجتماعی و بازنشستگان در شرایط سخت اقتصادی زندگی می کنند. مدام به دنبال حقوق خود هستند. تصمیم شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نباید تغییر کند مطالبات این قشر از جامعه درست است.

بانک ها به مردم خدمت نمی کنند

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: بانک ها در کشور آنقدر در خدمت مردم نیستند که بتوانند از پرداخت تسهیلات خودداری کنند و سیاست دولت را دنبال کنند. بازار در حال ورشکستگی است، املاک صنعتی را بررسی کنند، فکر می کنم در حوزه انتخابیه ما بین 20 تا 30 درصد کارخانه ها فعال هستند و این موضوع نیاز به بررسی دارد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بحث رتبه بندی معلمان یکی از مطالبات به حق آنان است. از طرفی سرانه جمعیت در مدارس بسیار کم است و متاسفانه آب و برق آنها گاهی قطع می شود.

عضوکمیسیون عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خصوص اینترنت بسیاری از روستاها آنتن ندارند، وزیر ارتباطات با ارزیابی اقدامات انجام شده قول داد ظرف یک سال و نیم این کار را انجام دهد. برای برآوردن درخواست

دیدگاهتان را بنویسید