رد برگزاری لیگ در سینه استقلال

رد برگزاری لیگ در سینه استقلال

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر سه شنبه 8 آذرماه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

چند روز پیش علی فتح الله زاده اعلام کرد که دوست دارد دربی با حضور تماشاگران برگزار شود و به همین دلیل به فدراسیون فوتبال نامه نوشت. اما مشکل اینجاست که برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران تصمیم نهادهای امنیتی است و تا زمان ارسال نامه جدید به سازمان لیگ، تصمیم قبلی به قوت خود باقی خواهد ماند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات گفت: البته از حضور تماشاگران استقبال می کنیم اما همانطور که قبلا اعلام شده بود حضور تماشاگران در مسابقات با صلاحدید نهادهای نظارتی است.

پس از این اتفاق باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد که تمامی مسابقاتی که در دور اول بدون حضور تماشاگران با تصمیم سازمان لیگ برگزار شد، به ترتیب در مرحله دوم بدون حضور تماشاگر برگزار شود. برای احترام به حقوق همه تیم ها . اما سازمان لیگ به این درخواست باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و گفت با توجه به اینکه مراجع نظارتی حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را معاف می کنند، تمامی مسابقات با حضور تماشاگر برگزار می شود که اینطور نیست. مبارزه بدون حضور تماشاگر برگزار شد، باید دور دوم برگزار شود تا بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید