رد صلاحیت رئیس SFT/ برگزاری انتخابات بدون حضور رئیس فعلی!


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914413

رئیس قبلی فدراسیون ورزش کارگری برای حضور در دور بعدی انتخابات تایید نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فدراسیون ورزش های کارگری از جمله فدراسیون هایی است که مدت فعالیت آن به پایان رسیده و قرار است انتخاباتی برای انتخاب رئیس جدید برگزار شود. ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش کارگری برای تصدی سرپرستی این فدراسیون از 16 آبان ماه سال جاری به مدت 10 روز کاری آغاز و 27 آبان با ثبت نام 12 داوطلب به پایان رسید.

به گزارش پیام هواداران، در آخرین روز از مهلت ثبت نام، 12 کاندیدای تصدی پست ریاست این فدراسیون در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های کارگری ثبت نام کردند. یکی از کاندیداها جواد رمزی، رئیس فعلی فدراسیون بود.

شهریار احتشام زاده گنج بخش (عضو تیم ملی تنیس روی میز ورزش کارگری)، محمدرضا بهادران (رئیس انجمن ورزش کارگری)، امید جواندل (رئیس هیئت ورزش کارگری استان فارس)، کمال جوانمرد (مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان)، کاظم دستگردی جواد رمزی (رئیس فدراسیون ورزش کارگری)، رضا سوم دینی (هیئت مدیره بانک دی)، فرهاد طلوکیان (رئیس سابق فدراسیون پهلوی و زورخانه، مدیر روزنامه نگار ورزشی ایران و معاون فنی در مسئول فدراسیون جانبازان و معلولین و مشاور فعلی رئیس و مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محمود علیزاده (مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان)، عباس قشمی میمند (مدیر اجرایی بابک شهر) باشگاه مس)، ساسان کریمی (عضو تیم ملی شنای کارگری) و حسن نوری (رئیس هیئت مدیره) انجمن شنا udova) 12 کاندید بودند که برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های کارگری ثبت نام کردند.

سپس مدارک کاندیداها به کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان ارسال شد و از 12 نامزد 7 نفر از جمله رئیس فعلی فدراسیون رد صلاحیت شدند. طلوفکیان، یاوندل، یاوانمرد، نوری و علیزاده در جلسه کمیسیون تطبیق تایید شدند.

سابقه مدیریت رمضانی مورد تایید وزارت ورزش قرار نگرفت و به همین دلیل جایگاهی در بین کاندیداهای واجد شرایط ندارد. یکی از شروط ریاست فدراسیون 5 سال سابقه مدیریتی است که رئیس سابق اداره ورزش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سابقه را ندارد.

فدراسیون آماتوری ورزش کار از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و صلاحیت متقاضیان توسط کمیته هماهنگی که متشکل از نمایندگانی از وزارت کار و وزارت ورزش است بررسی و تایید می شود. رمزی مدعی است که او 4 سال رئیس جمهور بوده و باید نامزد شود و حتی اگر دوره 4 ماهه رهبری او به این دوره اضافه شود، باز هم 8 ماه برای کاندیداتوری قانونی فرصت دارد.

رئیس فعلی فدراسیون از هر طریقی تلاش می کند تا مجوز حضور در انتخابات را بگیرد اما موفق نمی شود. این فدراسیون اگرچه زیرمجموعه وزارت تعاون است اما انتخابات آن مانند 53 فدراسیون دیگر بر اساس قوانین وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید