رد لژیونر محبوب روی سینه پرسپولیس؟

رد لژیونر محبوب روی سینه پرسپولیس؟

یک منبع آگاه از فوتبال امارات به ما گفت که خود احمد نورالهی دوست دارد فصل آینده برای شباب الاهلی بازی کند اما …

این یک طرف ماجراست و هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه امیر هم چنین تمایلی خواهد داشت یا خیر.

نورالهی با شباب الاهلی امارات قراردادی امضا کرده که بر اساس آن برای سال اول یک میلیون و صد هزار دلار دستمزد دریافت می کند. برخی منابع ایرانی ارزش قرارداد او را یک میلیون و دویست هزار دلار و یک سایت اماراتی رقم او را در سال اول با تمام تمدیدات احتمالی یک میلیون و سیصد هزار دلار ذکر کرده است، اما به گفته یک منبع آگاه احمد نورالهی، مبلغ یک میلیون و صد دلار با باشگاه اماراتی قرارداد دارد که در سال دوم به 1.4 میلیون دلار می رسد.

این قرارداد در سال دوم با رضایت طرفین تمدید می شود و درخواست احمد نوراللهی تنها 50 درصد است! ستاره تیم ملی ایران با نارضایتی مهدی علی سرمربی شباب الاهلی نسبت به او در لیگ قهرمانان آسیا روزهای تاریک و روشنی را در شباب الاهلی سپری کرد. شباب الاهلی، مربی ایرانی الاصل آسیا، بارها احمد نورالهی را به همراه مهدی قائدی به سکوها فرستاد و حتی او را در لیست مسابقات قرار نداد! رفتار عجیب مهدی علی با احمد نورالهی هواداران و حتی مربیان پرسپولیس را به بازگشت این ستاره امیدوار کرد اما …

در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ امارات، تیم های شباب الاهلی و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید. مهدی علی سرمربی شبابه الاهلی پس از مدت ها در این دیدار از همان ابتدا مهدی قائدی مهاجم ایرانی خود را در ترکیب اصلی قرار داد. احمد نورالهی دیگر بازیکن ایرانی نیز مانند دیدار قبل در ترکیب این تیم قرار گرفت. نورالهی تا پایان بازی در ترکیب تیمش بود و قائدی در دقیقه 84 زمین بازی را ترک کرد. با نگاهی به آمار این بازیکن ایرانی می بینید که ستاره سابق پرسپولیس یکی از موثرترین بازیکنان شباب الاهلی در این دیدار بود. نورالهی 90 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد. 82 درصد پاس های هافبک تیم ملی کشورمان به گل رسید و این آمار خوبی برای این بازیکن است.

احمد نورالهی دوست دارد و امیدوار است که قرارداد سال دومش با شباب الاهلی تمدید شود و شاید یکی دیگر از دلایل اصلی این تمایل به غیر از قرارداد سنگین و دلاری، رهایی فوتبالیست های خارجی شاغل در امارات از پرداخت مالیات باشد!

دیدگاهتان را بنویسید