رزمایش دریایی ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند از فردا آغاز می شود

رزمایش دریایی ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند از فردا آغاز می شود

روز جدید : رزمایش کمربند امنیتی ترکیبی دریایی 2022 با حضور ایران، چین و روسیه فردا (جمعه) در شمال اقیانوس هند برگزار می شود. دریادار مصطفی طیالدینی، سخنگوی مانور ترکیبی امنیت ساحلی 2022، با بیان اینکه این سومین رزمایش ترکیبی با حضور ایران، چین و روسیه است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: با هم برای صلح و امنیت «و به مساحت 17000 مربع کیلومتر، با پیام صلح و دوستی.

رزمایش ترکیبی «کمربند امنیتی دریایی 2022» با حضور یگان‌های سطحی و هوایی نیروی دریایی ایران، چین و روسیه فردا (جمعه) در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

امیر دریادار دوم مصطفی طیالدینی سخنگوی رزمایش ترکیبی کمربند دریایی 2022 با اعلام این خبر گفت: برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سومین رزمایش ترکیبی با حضور ایران، چین و روسیه است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: 17 هزار کیلومتر مربع با پیام صلح و دوستی برگزار خواهد شد.

سخنگوی رزمایش ترکیبی کمربند امنیتی دریایی در سال 2022 گفت که این رزمایش طبق برنامه های از پیش آماده شده در شمال اقیانوس هند انجام خواهد شد. دادن حسن نیت و توانایی سه کشور برای همکاری با یکدیگر برای حمایت از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد یک جامعه دریایی با آینده مشترک.

دریادار دوم تاج الدینی ادامه داد: در این رزمایش تمرینات تاکتیکی مختلفی از جمله نجات شناور، رهاسازی کشتی ربوده شده، تیراندازی به اهداف مشخص، تیراندازی به اهداف هوایی در شب و سایر تمرینات تاکتیکی و عملیاتی انجام می شود.

وی افزود: از اهداف این رزمایش می توان به تقویت امنیت تجارت بین المللی دریایی، مبارزه با دزدی دریایی و تروریسم دریایی، تبادل اطلاعات در حوزه امداد و نجات دریایی و تبادل تجربیات عملیاتی و تاکتیکی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید