رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی بیت المقدس 12 در کرمانشاه برگزار شد


زمان: 19:41
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840189

با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه از ناحیه کرمانشاه؛

رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی بیت المقدس 12 با رمز «یا علی بن ابیطالب (ع)» با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی با رمز «یا علی بن ابیطالب(ع)» امروز جمعه با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر از منطقه کرمانشاه در بیت المقدس برگزار شد.

در این رزمایش که در تنگه کنشت کرمانشاه برگزار شد، آخرین تاکتیک های دفاعی، امنیتی و امدادی انجام شد.

سرهنگ ابوذر انوری در این خصوص گفت: دوازدهمین رزمایش بیت المقدس روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز با شعار بسیج عده ای با حضور اقشار مختلف بسیج و در قالب گردان های بیت المقدس و بیت المقدس برگزار شد. کوثر از ناحیه کرمانشاه. شد.

فرمانده سیاهپوست شهرستان کرمانشاه هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان رزمی و آمادگی رزمی یگان های بسیج در سطح شهرستان، آماده سازی یگان ها برای عملیات امداد و نجات واقعی و ایجاد هم افزایی، وحدت و انسجام بین بسیج و جامعه عنوان کرد.

سردار سرتیپ باخمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این رزمایش به ایراد سخنرانی پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، جهاد را از وظایف بزرگ بسیجیان در این رزمایش دانست و افزود: بسیجی باید با بصیرت و بصیرت در بیان حقایق نظام در خانواده و جامعه تلاش کند.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه دشمن با تهمت زدن به مردم به دنبال تغییر افکار است، گفت: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف می تواند نقشه شوم دشمن را خنثی کند.

گفتنی است این رزمایش با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از کارکنان ادارات و نهادها و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید