رزمایش محمد رسول الله (ص) نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است/ سپاه مرزها را به رسمیت نمی شناسد

ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799877

در گفت و گو با علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان اشاره شد.

تعدادی از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای رفع غبار محرومیت در جنوب شرق کشور گفتند: خدمات رسانی به مردم این نهاد انقلابی مرز و دین نمی شناسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ از بدو تاسیس قرارگاه منطقه ای قدس در جنوب شرق کشور اقدامات مهمی برای ایجاد امنیت در نقاط مختلف انجام شده است.
.
مسائل مردمی کمک و اقتصاد مقاومتی، ساخت و ساز، پروژه های اقتصادی، اشتغال زایی، ساخت و ساز و تعمیر مسکن، ساخت مدرسه و لوازم التحریر بین دانش آموزان، توزیع جهیزیه بین جوانان شیعه و سنی، ساخت مسجد و خانه عالم، راه سازی و راه، آب و برق در مناطق صعب العبور، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان تنها بخش کوچکی از خدمات نیروی زمینی سپاه به مردم منطقه جنوب شرق است که روزنه امید را در دل محرومان روشن کرده است.

رزمایش محمد رسول الله (ص) نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

مولوی کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نیروی زمینی سپاه یک نهاد بسیار قوی در جمهوری اسلامی ایران است و از زمان پیروزی انقلاب تاکنون اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور انجام داده است.

وی با بیان اینکه رزمایش محمد رسول الله (ص) نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: کفار و منافقین در حفاظت همه جانبه از خاک در مقابل قدرت های بزرگ اسلام (همان رزمندگان قرارگاه قدس سپاه) مرزهای کشور آماده است، آنها ناراحت هستند. و این روزها با اجرای این تمرین ترس و وحشت را بیشتر از همیشه تجربه می کنند. که در

این عالم اهل سنت از خداوند متعال خواستار افزایش احترام به نیروهای حافظ مسلمانان از آسیب دشمن شد و گفت: سپاه یکی از نهادهایی است که همواره دشمنان نظام و اسلام را می ترساند و نقشه سلبی آنها را خنثی می کند. که در

ایجاد امنیت پایدار در تمامی مرزها حاصل حضور نیروی زمینی سپاه است

وی با اشاره به اینکه دفاع از جان و ناموس و وطن بر سینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیت «و عهد من قوم» نقش بسته است در خارج از کشور بسیار تأثیرگذار است.

کریم زی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تحقق امنیت پایدار در گروه رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی، بهداشتی و غیره است، افزود: و حمایت، درست است که تداوم این خدمات همچنان برای مردم ضروری است. .

به گفته وی، نیروی زمینی سپاه همچنان که در اجرای این رزمایش انجام دادند، این فرصت را دارند تا در حل مشکلات معیشتی کمک های صحیح بیشتری داشته باشند. که در

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف دارد و توانسته امنیت پایداری را برای مردم در داخل و خارج از مرزها، دریاها، هوا و فضا ایجاد کند. ‌
که در
ایجاد امنیت پایدار نتیجه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه است

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: رزمایش محمد رسول الله (ص) که در منطقه جنوب شرق کشور در حال برگزاری است نشانه اقتدار نظام و خدمت است. از مردم

وی با بیان اینکه برگزاری این گونه رزمایش ها در واقع نوعی رزمایش نظامی برای کسب آمادگی در جای جای میهن اسلامی است، افزود: این رزمایش ها به برقراری امنیت پایدار در منطقه نیز کمک کرده است و این امر اکنون در استان حائز اهمیت است. سیستان و بلوچستان توسط قرارگاه قدس سپاه اداره می شود.

این دانشمند اهل سنت ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای محرومیت زدایی در این منطقه خدمات قابل توجهی در زمینه های بهداشتی، عمرانی، اقتصادی، مدرسه سازی، ساخت خانه برای محرومان و همچنین تامین غذا و کمک های مومنانه ارائه می کند. در مراحل مختلف

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای محرومیت زدایی قدس و حمایت و همدلی متقابل سپاه و نیروی زمینی در برقراری امنیت پایدار در این منطقه بسیار موثر بوده است.

ساداتی گفت: نیروی زمینی سپاه یک نهاد مردمی است و در تمام مراحل از جمله سیل، تاج و سایر بحران ها همراه مردم بوده است و مردم ارتباط مطلوبی با این نهاد داشته اند.

جمعه اهل سنت سراوان در ادامه بر قدرت روزافزون ارتش تاکید کرد و برای مردمی که امنیت و آرامش را در منطقه جنوب شرق برقرار کرده اند آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

تلاش ویژه نیروی زمینی سپاه برای رفع غبار محرومیت در جنوب شرق

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه نیز گفت: از زمان واگذاری مسئولیت های امنیتی در جنوب شرق به ویژه سیستان و بلوچستان به قرارگاه قدس سپاه، شاهد آسایش و آرامش پایدار در اقصی نقاط استان هستیم. وی گفت: این نهاد از سال 88 تاکنون خدمات بی شماری را در زمینه محرومیت زدایی، عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، عمران و پیشرفت روستاها ارائه کرده است که محصول آن علاوه بر امنیت پایدار، رضایت و قدردانی اهالی این نهاد مردمی را به همراه دارد. انقلابی

وی با اشاره به خدمات بی منت این نهاد انقلابی در مناطق صعب العبور و محروم، افزود: در تمامی بحران ها اعم از سیل، زلزله، بیماری های قلبی عروقی و سایر موارد شاهد حضور گسترده نیروی زمینی سپاه در میدان عملیات هستیم. استقامت آنها روزنه امید را در دل محرومان روشن کرد.

به گفته این عالم اهل سنت، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق کوهستانی و صعب العبور که دسترسی به خدمات درمانی وجود ندارد، از اقدامات مهمی است که اهمیت این نهاد انقلابی را برای حفظ سلامت مردم و کاهش آلام مردم نشان می دهد. علاوه بر تامین امنیت

وی تصریح کرد: ساخت خانه برای اقشار ضعیف، راه سازی به ویژه در روستاها، مدرسه سازی، حمایت از کشاورزان، آب و برق، رفع تنش آبی با آبرسانی سیار، حمایت از معیشت و اقتصاد مردم با طرح های اقتصاد مقاومتی یا حمایت و معیشت. بسته ها تنها بخشی از اقدامات ارزشمند نیروی زمینی سپاه برای کاهش آلام انسانی است که با نگاهی ویژه از سایر مناطق در سیستان و بلوچستان انجام می شود.

ارائه نیروی زمینی به سپاه مرز و دین نمی شناسد

امام جمعه اهل سنت میرجاوه ادامه داد: ارائه این خدمات و حضور موثر نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق خاری در چشم دشمن است. امروز ارائه خدمات توسط این نهاد انقلابی مرز و دین نمی شناسد و شیعه و سنی از خدمات بهره مند می شوند و در این راستا قدردان نیروی زمینی سپاه هستند.

وی گفت: حضور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا یا راه اندازی بیمارستان های صحرایی خدمت بزرگی به سپاه بوده و هست که این خدمات خالصانه و جهادی هرگز از یاد مستمندان و دعای مردم فراموش نخواهد شد. او در حال تعقیب نیروهای این نهاد انقلابی است.

ریگیانپور با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه به صورت ناشناس و خالصانه بدون ریا کار می کرد و مردم آثار و برکات این خدمات را در زندگی خود لمس و درک کرده اند، افزود: همه باید مانند این نهاد مردمی و انقلابی فکر کنند.بسیج و روحیه انقلابی. باید برای محرومیت زدایی تلاش کرد، زیرا تا زمانی که تفکر سرلوحه کار مدیران و مسئولان نباشد، توسعه و پیشرفت شکل نخواهد گرفت. امروز با این روحیه می توان چهره محرومیت را از سیستان و بلوچستان زدود.

دشمن از توان دفاعی و نظامی نیروی زمینی سپاه هراس دارد

وی افزود: حمایت از نیروی زمینی سپاه برای بهبود معیشت مردم، اهدای جهیزیه و امدادرسانی دقیق به ویژه در روزهایی که شیوع ویروس کرونا اقتصاد جامعه را با مشکل مواجه کرده است مرهمی بر آلام بشری است و باید مشخص شود.

این عالم اهل سنت در بخشی دیگر از سخنان خود اجرای رزمایش محمد رسول الله (ص) را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانسته و بیان می کند: اجرای این رزمایش در شرایطی است که مخالفان و دشمنان. برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند. شرارت آنان بر اساس پراکندگی و ایجاد ناامنی در منطقه، عامل ترس آنان از دفاع و توان نظامی نیروی زمینی سپاه است و همین موضوع قدرت دشمنان داخلی و خارجی را آشکار کرده است. که در

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید