رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شد


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914468

این روزنامه صهیونیستی گزارش داد یکی از رزمایش های بزرگ مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه برای آنچه «حملات تهاجمی شبیه سازی شده علیه برنامه هسته ای ایران» خوانده است، آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد یکی از رزمایش های مشترک بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی از امروز سه شنبه برای آنچه «حملات تهاجمی شبیه سازی شده علیه برنامه هسته ای ایران» خوانده است، آغاز می شود.

این روزنامه مدعی است: این رزمایش که بر فراز دریای مدیترانه در حال انجام است و تا پنجشنبه آینده ادامه خواهد داشت، شامل پروازهای دوربرد برای شبیه سازی اقداماتی است که جنگنده ها برای رسیدن به ایران نیاز دارند.

این روزنامه همچنین مدعی شد که اسرائیل “سطح آمادگی خود را برای گزینه نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران افزایش داده است.” “

این مانورها اندکی پس از بازگشت آویو کهاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از واشنگتن و دیدار با مقامات ارشد نظامی در آمریکا در آن سفر انجام می شود.

کوهاوی با بیان اینکه مرحله بعدی شاهد گسترش چشمگیر فعالیت های مشترک ارتش اسرائیل و فرماندهی مرکزی آمریکا خواهد بود، گفت: ارتش اسرائیل به طور فشرده علیه نظام ایران در منطقه به کار خود ادامه خواهد داد.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بودند که تل آویو برای احتمال اینکه ایران بخواهد با کشتن نیروهای امنیتی اسرائیل انتقام کشته شدن داوود جعفری توسط افسران سپاه پاسداران را بگیرد، آماده شده بود.

گیلی کوهن، تحلیلگر سیاسی شبکه صهیونیستی کان در این زمینه گفت: اسرائیل برای حفاظت از مقامات امنیتی و حتی مقامات سابق اسرائیل به ویژه کسانی که به خارج از سرزمین های اشغالی سفر می کنند و همچنین مقامات سابق موساد اقداماتی را انجام داده است.

شهید داود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه بود که سه شنبه گذشته بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید