رسانه ها بحران اردبیل را خاتمه دادند

اکبر بهنامجو شنبه شب در مراسم بزرگداشت مقامات عالی رتبه استان اردبیل اظهار داشت: از طرف همه رسانه ها صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در قالب جشنواره شهید رجایی ، ما جشن می گیریم و معتقدیم که بدون دست قدرتمند رسانه ها ، کنترل ، محدودیت و اقدامات پیشگیرانه در تاج ممکن نخواهد بود.

وی به یاد رشادت های رزمندگان اسلام ، شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما تمام توان خود را مدیون رشادت های دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

استاندار اردبیل به آغاز سال تحصیلی و وضعیت تاج در برنامه های آموزشی اشاره کرد و گفت: امسال با کاهش تاج ، سال تحصیلی در ترکیب چهره به چهره و مجازی آغاز شد. اما امیدواریم دانش آموزان به تدریج به طور کامل یاد بگیرند. “

بهنامجو با تقدیر از تلاش مدیران ، کارشناسان و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی ، افزود: در حوزه های مختلف در نهایت ، پنج نمایندگی استانی اول نمایندگی خواهند داشت. و گروه های افتخاری

وی انتخاب دانشگاه علوم پزشکی در این شرایط سخت تاجگذاری را انتخابی مناسب برای تکریم و ارج نهادن به زحمات کادر درمانی اعلام کرد و ادامه داد: و ما شاهد ثبات در کنترل این بیماری هستیم.

بهنامجو در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان می کند: «فعالیت های اقتصادی و حمایت های مالیاتی اصناف علاوه بر بهبود سلامت مردم ، بسیار مناسب و مورد رضایت تجار و بازاریان است. خدمات ارائه شده در این زمینه قطعاً قابل گسترش است. “

رئیس اداره استان با بیان اینکه 93 درصد اظهارنامه های مالیاتی در استان انجام شده است که تفاوت چشمگیری را نسبت به سال های گذشته نشان می دهد ، افزود: در حوزه اقتصادی آرامش نسبی در استان حاکم است و مسائل مالیاتی در تلاش است شرایط عادلانه ای را برای دریافت مالیات از شرکت ها و گروه های مربوط به کرونا در نظر بگیرید.

وی به فعالیت های حوزه گردشگری و زیرساخت در این بخش اشاره کرد و گفت: در بخش آب منطقه ای فعالیت های خوبی در تکمیل سدها به ویژه سد سبلان ، سد سلام و خداوند خالق در حال انجام است و آبهای منطقه ای توانسته اند مدیریت مناسبی را در بخش آب در شرایط خشکی ایجاد کنند.

بهنامجو گفت: مسائل اقتصادی و مالی نیز به دنبال کمک به تکمیل پروژه های زیربنایی استان با جذب مناسب بودجه از تبصره 12 بوده است و امسال رقم این خط تا 90 میلیارد تن پیش بینی می شود.

استاندار اردبیل با قدردانی از حمایت خوب رسانه ها در وضعیت تاج گذاری در انتشار اخبار و رویدادها ، گفت: از طرف همه رسانه های مکتوب و مجازی ، خبرگزاری ها و سایر رسانه های فعال استان ، صدا و سیما را ستایش می کنیم. برای همیشه از این ظرفیت عظیم و ارزشمند قدردانی کنید. اجازه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید