رسوایی اخلاقی سردار آزمون با دختر روس / عکس

رسوایی اخلاقی سردار آزمون با دختر روس / عکس

سردار آزمون که تا پایان ژوئن 2022 با زنیت قرارداد دارد، می خواهد هر چه زودتر این تیم را به مقصد مسابقات قهرمانی بزرگ اروپا ترک کند، اما یک سایت روسی علیه سردار آزمون شکایت کرده است. لژیونر امروز مدعی است که این تصمیم فقط به دلایل فوتبالی سردار آزمون نیست. صبح امروز یک سایت روسی علیه سردار آزمون اتهاماتی را مطرح کرد که همه رسانه های ورزشی ایران را شوکه کرد. برخی رسانه ها ترجیح دادند تنها عکسی از عنوان ولادیسلاو زیماگولوف نویسنده گزارشی عجیب در سایت اسپورت اکسپرس روسیه منتشر کنند و از ارائه جزئیات درباره سردار آزمون خودداری کردند.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. حتی ممکن است داستان سیاه نمایی باشد. در نگاه اول به نظر می رسد دختری در کازان به بهانه نفقه قصد دارد معادل 750 هزار یورو از افسر مشروط دریافت کند. طرفداران پرونده او در تلاش هستند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. تنها در این گزارش سوالی نامناسب درباره شوخی سردار و همبازی اش آرتم زیوبا نقل شده بود که رسانه ها از انتشار آن خودداری کردند.

امیدواریم آنچه این سایت روسی گفته به گفته وکیل مدافع سردار آزمون، فقط اتهامات واهی و به قصد اخاذی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران از این پرونده به سلامت بیرون بیاید. شاید در آستانه بازی های حساس باشگاهی و ملی این گزارش برای سردار حاشیه ساز باشد اما معتقدیم این آزمون در این سال ها آنقدر تجربه شده است که ممکن است از تبدیل این حواشی به بحران جلوگیری کند.

سردار آزمون

بازنشر این مطلب که در سایت روسی منتشر شده است، این گزارش را تایید نمی کند و تنها ترجمه فارسی مقاله ولادیسلاو زیماگوف برای جلوگیری از شایعات جدید منتشر می شود.

یکی از دلایل اصلی که افسر مشروط می خواهد روسیه را ترک کند، فاصله گرفتن از رسوایی دستگیری است. به گزارش این سایت روسی، دختری به نام علیا در اردیبهشت ماه در کازان دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این کودک سردار آزمون است اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را قبول ندارد. مادر این نوزاد برای دریافت نفقه از افسر آزمایشی شکایت کرده است. با وجود ارسال 12000 روبل در ماه (مبلغی که هزینه زندگی کودک برای یک ماه است) برای مادر، استاد آزمون مسئولیت فرزند متولد شده را بر عهده نمی گیرد. علیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با بر عهده گرفتن مسئولیت کودک از حمایت قابل توجهی معادل 25 درصد حقوق این مهاجم ایرانی برخوردار شود. سردار آزمون در زنیت سالانه 3 میلیون یورو دریافت می کند و آلیا 750 هزار یورو از این آزمون می خواهد.

سردار آزمون

هویت این دختر مخفی است و تنها مشخص است که او در کازان زندگی می کند و در ماه می دختری به دنیا آورده است. این دختر به نام آلیا برای دوری از توجه و نفرت تصمیم گرفت اطلاعات شخصی خود را مخفی کند. فقط وکیل او آندری دیمیتروف آماده است تا علناً در مورد پرونده آزمایش صحبت کند:

علیا نمی خواهد هویتش فاش شود و توجه ها را به خود جلب کند. او اکنون یک نوزاد پنج ماهه دارد و فرصتی برای جلب توجه با مراقبت از او ندارد. شاید بعد از محاکمه هویت خود را فاش کند. مشتری من در کازان زندگی می کند. آنها از سال 2019 با هم رابطه دارند و مکاتباتی وجود دارد که این موضوع را تأیید می کند.

سردار آزمون

یک منبع نزدیک به سردار آزمون نیز این مشکل را تایید کرد:

او شریک عاطفی داشت و نگران او بود. حتما از عشق رنج برده است.

این احتمال وجود دارد که سردار آزمون این دختر را قبل از انتقال او به زنیت در ژانویه 2019 ملاقات کرده باشد و رابطه آنها تا بهار سال 2021 ادامه داشته باشد. این زوج معمولاً از طریق اینستاگرام و واتس اپ با یکدیگر در ارتباط بودند.

چرا سردار آزمون رابطه خود را مخفی نگه داشته است؟
وقتی او در کازان بود، سردار آزمون ارتباطی داشت که معمولا پنهان می کرد. مهاجم ایرانی تا به حال در ملاء عام با دختران دیده نشده و عکس زنانی به جز اعضای خانواده اش را در شبکه های اجتماعی منتشر نکرده است. این به دلیل شرایطی است که در ایران وجود دارد که در آن رابطه خارج از ازدواج غیرقانونی و خلاف شرع تلقی می شود. آزمون شاید محبوب ترین ورزشکار ایران باشد پس باید با رعایت این قوانین وجهه عمومی خود را حفظ کند. این بدان معناست که وقوع چنین اتفاقی می تواند برای سردار آزمون دردسر بزرگی باشد و ضربه بزرگی به اعتبار او وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید