رسوایی تجاوز فوتبالیست معروف

دیلی میل از دستگیری یک فوتبالیست معروف به جرم تجاوز خبر داد. این روزنامه نام این بازیکن را ذکر نکرد اما اشاره کرد که او برای یک باشگاه لیگ برتری بازی می کند و احتمالا در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت.

از این بازیکن نامی برده نشده است زیرا تحقیقات در مراحل اولیه است، اما این نشریه خاطرنشان می کند که این فوتبالیست “شهرت جهانی” دارد و به احتمال زیاد در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت. همچنین گزارش شده که فرد بازداشت شده 29 ساله است.

این اولین اتهام علیه بازیکنان باشگاه های فوتبال در انگلیس در چند وقت اخیر نیست. میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد اخیراً به دلیل کتک زدن نامزدش از تمرین محروم شد و بنجامین مندی مدافع منچسترسیتی نیز به دلیل متهم شدن به یک سری تجاوزات جنسی با محکومیت طولانی مدت زندان روبرو شد.

این فرم را پر کنید تا فرزند خود را به موفق ترین برنامه نویس تبدیل کنید!

در سال 2017، مجله اشپیگل گزارش داد که کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی، در سال 2009 در هتلی در لاس وگاس به کاترین مایورگا آمریکایی تجاوز کرده و سپس 375000 دلار به او پرداخت تا سکوت کند. در سال 2018، مایورگا با این بازیکن فوتبال به توافق رسید و پلیس لاس وگاس تحقیقات تجاوز جنسی را دوباره آغاز کرد. یک سال بعد، پرونده بسته شد زیرا واقعیت تجاوز بعد از بیش از ده سال ثابت نشد. مایورگا بعداً علیه رونالدو شکایت مدنی تنظیم کرد و خواستار دریافت ده ها میلیون دلار شد.

در ماه ژوئن، دادگاه شکایت مدنی مایورگا علیه رونالدو را برای غرامت بیش از 25 میلیون دلار رد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید