«رسول خطیبی» رسماً مدیرعامل شرکت مس سونگون شد


ساعت: 14:58
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887898

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار و رسول خطیبی رسما به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، در روزهای اخیر از تغییرات و تحولات مدیریتی باشگاه مس سونگون ورزقان خبر داده ایم و این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه ورزگانی تایید شده است.

در همین راستا مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون عصر دیروز (چهارشنبه) با حضور اعضای هیئت مدیره این باشگاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمدرضا کافی در سمت مدیرعاملی تقدیر شد و رسول خطیبی به عنوان جانشین وی و مدیرعامل جدید باشگاه سونگون مس معرفی شد.

رسول خطیبی چهره سرشناس فوتبال استان به عنوان رئیس باشگاه مس سونگون انتخاب شده و این انتصاب انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

این مربی تبریزی علیرغم موفقیت در عرصه مربیگری، تجربه ای در عرصه مدیریت ندارد و همین امر باعث هجمه های زیادی علیه انتخاب او شده است.

اما پس از مراسم افتتاحیه و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون، اولین جلسه هیات مدیره جدید این باشگاه با حضور اعضای جدید برگزار شد.

از نکات جالب توجه این جلسه حضور بختیار حسین زاده به عنوان رئیس و اجلال نصیری به عنوان عضو هیئت مدیره بود که به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.

لازم به ذکر است نهایی شدن تیم های حاضر در لیگ یک والیبال و لیگ دوم فوتبال از مصوبات مهم اولین جلسه هیات مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید