رسیدن به بازارهای اروپا و آفریقا منوط به حضور فعال در بازار سوریه است/ ساختمان اتاق بازرگانی در سوریه را فعال می کنیم


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883910

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور:

رئیس سازمان بسیج اصناف فعالان اقتصادی کشور گفت: یکی از اهداف ایجاد این گروه، پیگیری مسائل مربوط به تسهیل و رفع موانع برای فعالان اقتصادی در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی کشور ظهر امروز در بازدید از اصناف اردبیل گفت: حضور در بازار کشورهای منطقه به ویژه بازار کشورهایی مانند سوریه و عراق یکی از اهداف اصلی ما برای توسعه تجارت کشور است.

حسن پور با بیان اینکه رسیدن به بازار سوریه منجر به رسیدن به بازارهای اروپایی و آفریقایی می شود، گفت: اتاق بازرگانی مدتی پیش ساختمانی را در سوریه آماده کرده بود اما فعال نیست و به عنوان بسیج بازرگانان این ساختمان را فعال می کنیم. برای توسعه تجارت کشور

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف ما در ایجاد بسیج بازرگانان، رسیدگی به مسائل مربوط به تسهیل و رفع موانع برای فعالان اقتصادی در داخل کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازار و فعالان اقتصادی کشور یکی از وظایف بسیج کسبه در استان ها را پیگیری مسائل مربوط به واحدهای تولیدی و مشکلات آن ها دانست و گفت: در بسیاری از استان ها ما این موضوع را دنبال می کنیم. شاهد تعطیلی یا رکود واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات کوچک هستیم که با پیگیری‌های بعدی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج بازرگانان به دنبال ایجاد مجمع تجار امین است تا از طریق این تجار و همکاری با کشورهای دوست به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید