رسیدن به پیراهن تیم ملی برای بمب نقل و انتقالات استقلال دردسرساز شده است

رسیدن به پیراهن تیم ملی برای بمب نقل و انتقالات استقلال دردسرساز شده است

کاوه رضایی که در نقل و انتقالات نیم فصل به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتورسازی قراردادش را امضا کرد، حالا با مشکل بزرگی مواجه است و با وجود تصمیم فدراسیون فوتبال برای بازگشت به تبریز، این بار باشگاه تبریزی و سرمربی اسپانیایی این تیم. نمی خواست!

این بازیکن در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به دلیل پر بودن لیست استقلال نتوانست پیراهن آبی را بپوشد و به همین دلیل پس از عقد قرارداد با استقلال راهی تراکتور شد تا به استقلال برگردد. در وسط فصل

کاوه رضایی که به توافق خود با استقلال تکیه کرده بود، در نیم فصل قراردادش را با تراکتور یک طرفه به هم زد. این موضوع با شکایت تراکتورسازی به کمیته دولتی فدراسیون فوتبال همراه شد. سپس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از رسیدگی به این پرونده اعلام کرد که فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیرقانونی است و او باید به این تیم تبریزی برگردد و نمی تواند به تیم دیگری در ایران برود.

پس از این موضوع تراکتورسازی اعلام کرد که از این بازیکن غرامت خواهد گرفت. سرمربی تراکتور هیومز امروز رسما اعلام کرد که رضایی جایی در تیمش ندارد. وی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم گفت: گذشته متعلق به تراکتور است و تا زمانی که من سرمربی تراکتورسازی رضایی نشوم به این تیم برنمی گردد.

حالا کاوه رضایی نه جایی در تراکتورسازی دارد و نه قانونا می تواند به تیم دیگری برود. این اتفاقات برای این مهاجم سرشناس فوتبال ایران افتاد که حالا احتمالا باید نیم فصل بدون تیم بماند و عملا از روزهای اوج فاصله بگیرد!

همه این اتفاقات برای کاوه رخ داد که او با هدف رسیدن دوباره به اوج و گرفتن پیراهن تیم ملی به ایران بازگشت، اما تا این لحظه به دلیل تصمیمات و اتفاقات عجیب یا مصدوم یا کم کم ناپدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید