رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده مورد توجه جدی قرار می گیرد


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807308

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رشد اقتصادی استان زنجان در سال گذشته 0.9 درصد بوده است، گفت: رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی در جلسه کارگروه اقتصادی استان زنجان با اشاره به رتبه بندی استان زنجان در سال های اخیر گفت: رشد اقتصادی استان در سال گذشته 0.9 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی همدان و قزوین از استان رنجان بیشتر است، گفت: رشد اقتصادی استان گیلان بیش از دو برابر استان زنجان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند، تصریح کرد: بنده شخصاً حدود یک ماه است که تبصره 18 را پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه رتبه استان زنجان در موارد مختلف بین 25 تا 30 است، افزود: باید در سال آینده این رتبه ها را کاهش دهیم.

افشارچی با بیان اینکه عدم جذب این اعتبارات به معنای شکست در توسعه استان است، افزود: از همه دستگاه ها می خواهم بر این کار نظارت دقیق داشته باشند و معاونت اقتصادی نیز در این زمینه مسئولیت دارد.

خلیل قاسملو معاون هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان نیز به سند توسعه روستایی اشاره کرد و گفت: سند توسعه روستایی توسط بنیاد مسکن در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سند توسعه روستایی در شهرستان های طارم و هدبنده در حال اجرا است، گفت: ادارات مربوطه نیز باید در تسهیل این امر به بنیاد مسکن کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید