رشد و احیای ورزش همگانی در اولویت وزیر ورزش / بررسی تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت ورزش

زمان: 20:20
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776930

وزیر سجاجی ، وزیر ورزش و جوانان ، با تکیه بر دستورات مقام معظم رهبری گام های بلندی در جهت رشد و احیای ورزش همگانی برداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در سالهای اخیر ، مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای بر توجه کارکنان دولت به ورزشهای همگانی داشته اند. او یکبار در این زمینه گفت: نه. فقط یک فدراسیون و حتی وزارت ورزش پاسخگوی نیازها نیست. این امر مهم باید در قالب قانون در همه سازمانهای دولتی و خصوصی اجرا شود. »نیاز به این امر آشکار شد. رهبری انقلاب بارها به لزوم اجرای این طرح اشاره کردند. او می گوید: “هزینه ورزش های همگانی قبل از اینکه هزینه ای داشته باشد پس انداز است.” سلامت روحی و جسمی افراد در ورزش ، نشاط و سرزندگی را برای جامعه به ارمغان می آورد و دستاوردهای مهمی دارد که تقریباً همه ما از مزایای آن آگاه هستیم. »زمان های سال فراتر نمی رفت.

او بارها در مورد آن به زبانها و ادبیات مختلف صحبت کرده است ، و آخرین کلمه ، به نقل از فرمان وی: “من بارها آن را توصیه کرده ام ، هنوز هم آن را توصیه می کنم” ، ورزش عمومی برای همه ضروری است. وی ادامه داد: ورزش و جوانان با تکیه بر رهبری مقام معظم رهبری ، در شرایطی که بازار فوتبال ، کشتی و چنین ورزشهای مردمی همیشه داغ است و مورد توجه ویژه عموم مردم قرار می گیرد ، در رشد و احیای ورزش های همگانی گام های بلندی برداشته اند. دکتر سجادی در مورد ورزش با مردم گفت: “همه فدراسیون های ورزشی باید برای توسعه ورزش همگانی تلاش کنند” و در جایی گفت که “ورزش های مردمی در خانه ها و محله ها در قالب ورزش های همگانی برگزار می شود.” یک قهرمان بود و امروز او به وزارت ورزش و جوانان رسید ، او به خوبی می داند که نیروی محرکه و سلامت اجتماعی کشور به وزارتخانه او توجه دارد.

راه اندازی کمپینی با عنوان #How-Good-Community توسط شرکت توسعه و نگهداری تجهیزات ورزشی ، ایجاد مجدد عمیق مفهوم ورزش های همگانی است که همچنین نشان دهنده نگرانی های رئیس جمهور در مورد توسعه ورزش های همگانی و تشویق خانواده ها برای بهبود ورزش است. سلامت و نشاط اجتماعی ، به ویژه در ورزش زنان. ما معتقدیم که فرهنگ سازی راه را برای پیاده سازی و پایداری ایده های بزرگ هموار می کند. ایران قوی از قلب ایران سلامت ساخته شده است.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید