رضایان بهتر است یا دانیال اسماعیلی فر؟

رضایان بهتر است یا دانیال اسماعیلی فر؟

تقابل سپاهان و پرسپولیس در اصفهان می تواند یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین دیدارهای جام حذفی باشد، اما شاید جذابیت این دیدار بین دو دفاع راست سپاهان و پرسپولیس باشد. دانیال اسماعیلی فر فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان 5 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند تا یکی از موثرترین مدافعان کناری لیگ در عملکرد تهاجمی باشد. رضایان با وجود اینکه فقط نیم فصل در لیگ و پرسپولیس بازی کرد، 4 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. رضایان در ارسال پاس پایانی دقیقتر از اسماعیلی فر بود و دانیال در زدن ضربه نهایی بهتر از همتای خود در پرسپولیس بود. میانگین پاس های کلیدی رضاییان 2 برابر اسماعیلی فر بود و دفاع راست سپاهان به طور میانگین 2 برابر رامین شوت زد. دانیال اسماعیلی فر در یکی از عوامل مهم کی روش برای حضور در جام جهانی بیشتر از رامین رضاییان فعال بود. به طور متوسط، دانیال دو برابر رامین در هر بازی با عملکردهای دفاعی مانند مهار پاس ها و مهار توپ به دفاع کمک می کند.

با شروع لیگ بیست و دوم جای این دو عوض شد. رامین رضایان با نظر یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد و باز هم با نظر یحیی گل محمدی دانیال اسماعیلی کت قرمز پوشید.

رامین رضاییان در فصل جاری 4 گل و 3 پاس گل برای هم تیمی هایش در سپاهان اصفهان به ثمر رساند.

از طرفی دانیال اسماعیلی فر 2 گل و 4 پاس گل در پرسپولیس دارد.

اینکه کدام یک از این دو مدافع مازندرانی بهتر است به صاحب نظران بستگی دارد اما کارلوس کی روش تصمیم گرفت رامین رضاییان را با خود به جام جهانی قطر ببرد و عملکرد نسبتا مناسبی داشت و مقابل ولز گلزنی کرد.

رامین رضاییان که در فاکتورهای هجومی توانمند است روی تقویت این عامل تمرکز دارد. اسماعیلی فر که می داند در این عنصر رامین رضایان، بازیکن محبوب کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شد، علاوه بر تاثیرگذاری در خط حمله، سعی در تقویت و جسورتر شدن در فاکتورهای دفاعی داشت تا قدرت خود را افزایش دهد. شانس حضور در تیم ملی و جام ملت های آسیا به دنبال مسیری جدید در آینده.

این دو بدون شک بهترین دفاع راست ایران هستند و حالا می خواهند در دوئل های پرسپولیس و سپاهان ثابت کنند که دفاع راست بهتری از بقیه هستند!

دیدگاهتان را بنویسید