رعایت انضباط مالی در دستگاه ها ضروری است اما این امر نباید منجر به افت حقوق کارکنان شود


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843093

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه گفت: رعایت انضباط مالی برای مدیران بسیار مهم است اما این امر نباید ناقض حقوق مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر رعایت انضباط مالی توسط دستگاه های دولتی و تاکید بر لزوم توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه، گفت: رعایت انضباط مالی توسط مدیران بسیار مهم است، اما باید باعث ضایع شدن حقوق نمی شود انسان باشید.

دکتر رئیسی با بیان اینکه هیچ ساعت تاخیری در پرداخت نیروی انسانی وجود ندارد، افزود: اگر فردی شرایط را ندارد باید توجیه و توضیح داده شود نه اینکه بلاتکلیف بماند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نظارت بر اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل آلاینده ها و معضل گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب ضروری است.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود شهادت دو محیط بان در استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز را تسلیت گفت و برای سایر محیط بانان مجروح این حادثه شفای کامل، لزوم حمایت قاطع از محیط بانان مخالف با شکارچیان را آرزو کرد. قانون و حقوق عمومی ، تاکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، هجرت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از مدینه به طوس را آغازی دانست. تشكيل تمدن، نياز به تبيين اين تمدن و ارائه فردي را نيز ايجاد كرد و بر اخلاق ائمه اطهار (ع) تأكيد كرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید