رفتار عجیب این بازیکن مد نظر پرسپولیس و استقلال

رفتار عجیب این بازیکن مد نظر پرسپولیس و استقلال

یکشنبه شب بود که عده‌ای با هیجان از دیدار شبانه سعید صادقی مدیر برنامه با پرسنل باشگاه پرسپولیس خبر دادند. اما هر چه بیشتر جست‌وجو می‌کردیم، کمتر از این ملاقات می‌شنیدیم. طبق خبری که پیشتر منتشر کرده بودیم، قرار بود یکشنبه شب جلسه ای برگزار شود که این اتفاق نیفتاد. برخی می گفتند که جلسه شبانه ای تشکیل شده که باشگاه خود را بی اطلاع اعلام کرده است! آنها گفتند مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده که در مورد پیشنهاد پرسپولیس با صادقی صحبت خواهد کرد.

این خبر آنقدر به واقعیت نزدیک بود که برخی از رسانه های آبی با ابراز نگرانی از احتمال قرمز شدن صادقی از باشگاه استقلال خواستند مذاکرات جدی تری با این بازیکن را ادامه دهد اما این موضوع تایید نشد. شنیده ایم مدیر برنامه های این بازیکن که همزمان با استقلال و پرسپولیس وارد مذاکره شده، با گل گهر نیز مذاکره کرده و پیشنهاد قابل توجهی از این باشگاه دارد. او همچنین در مورد این بازیکن با فولادی ها صحبت کرد.

ظاهرا مدیر برنامه های این بازیکن در حال حاضر در تور باشگاهی به سر می برد و عجله ای برای عقد قرارداد صمیمانه ندارد و می خواهد مثل فصل گذشته و مثل گاسمینادج تا آخرین روز به اوج هیجان یک انتقال کاملا عادی برسد! پیگیری منابع آگاه نشان می دهد مدیران پرسپولیس با پرداخت سقف 20 میلیارد تنی (احتمالاً 2 سال دیگر) به صادقی برای قرمزپوش شدن موافقت کرده اند اما ظاهرا این رقم نمی تواند رضایت او و مدیران برنامه هایش را جلب کند و حالا می خواهند منتظر بمانند شاید. یک تیم پیدا خواهد شد و رقم پرداخت بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید