رفتن به جمع 10 تیم برتر دنیا برنامه 8 ساله می خواهد/ از وزیر خواستم روی نتایج بازی های آسیایی تمرکز نکند.


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813697

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مذاکراتی با وزارت ورزش داشتیم و از وزیر خواستیم روی نتایج این دوره از بازی های آسیایی تمرکز نکند و اجازه دهد تیم ملی والیبال بانوان به بازی های آسیایی اعزام شود. در حدود 50 سال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه بازدید مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از تمرینات تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: سال گذشته آقایانی داشتیم. سپس در رده بندی 10 کشور برتر جهان در رده بیست و هفتم قرار گرفتیم. انرژی و زمان زیادی از ما گرفت. ما می خواهیم همین کار را در مورد والیبال بانوان نیز انجام دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: تلاش ما بر این است که با برگزاری مسابقات مختلف بستر خوبی را با برنامه ریزی بهتر، رفع نقاط ضعف، ایجاد امکانات مناسب تر و توسعه والیبال در اقصی نقاط کشور انجام دهیم.

داوری خاطرنشان کرد: آخرین بار تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی های آسیایی 1974 به میزبانی ایران حضور داشت. پس از آن تیم ملی بانوان ایران 38 سال در رویدادهای بزرگ شرکت نکرد. زمانی که به فدراسیون آمدم، در مورد پوشش بانوان پیگیری های لازم را انجام دادیم و فدراسیون جهانی را متقاعد کردیم که این پوشش را بپذیرد و حضور در بازی های آسیایی را آغاز کردیم. هدف ما سکو و جایگاه نبود اما اکنون با شناختی که از بانوان ایرانی دارم اعلام می کنم که این تیم دست کمی از مردان ایرانی ندارد و می تواند در بین بهترین تیم های دنیا قرار بگیرد. برای رسیدن به هدفمان امکانات بیشتری برای تیم هایمان فراهم کرده ایم و تیم ملی والیبال بانوان تنها تیمی است که اردوی ویژه دارد.

وی ادامه داد: مذاکراتی را با وزارت ورزش انجام دادیم و از وزیر خواستیم روی نتایج این دوره از بازی های آسیایی تمرکز نکند و اجازه دهد تیم ملی والیبال بانوان حدود 50 سال دیگر به بازی های آسیایی اعزام شود و افزایش انگیزه بانوان والیبالیست ها “اگر تیم بانوان جزو چهار تیم برتر آسیا باشد حرکت خوبی انجام شده است و در مرحله بعد می توانیم به چین، کره جنوبی و ژاپن برویم تا عقب بیفتیم. وضعیت تیم بانوان اینگونه است. امیدوار کننده است، اما نیاز به حمایت جدی وجود دارد.

قاضی گفت: ما به وزارتخانه اعلام کرده ایم که نیازی به کمک مالی نداریم و اگر قرار باشد کمک شود، شهرستان ها باید پرداخت کنند. ما برای حمایت معنوی و اینکه زنان و دختران به ما ایمان داشته باشند بیش از پول نیاز داریم. تیم ملی مردان ایران تمامی تیم های جهان را شکست داد. تیم ملی بانوان نیز با اطمینان می تواند این کار را انجام دهد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: حدود 10 سال است که تصمیم گرفتیم جزو 10 تیم برتر جهان باشیم. ما المپیک پکن و لندن را از دست دادیم، اما در نهایت در دور سوم بازی‌های المپیک در 52 سال قهرمان شدیم. رفتن به جمع 10 تیم برتر دنیا نیاز به یک برنامه هشت ساله دارد و نباید این اتفاق بیفتد که سال آینده امروز در مورد حرفه ام زیر سوال برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید