رفع مطالبات و مشکلات مردم در سفر مسئولان استانی و کشوری به شهرستان سکز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کُردتودی ، بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها، رئیس جمهور افتخاری قرار است در روزهای 15 و 16 تیرماه در استان کردستان حضور یابد، ضمن اینکه همزمان با این سفر وزرای مختلف استان، مشکلات و پروژه هایی که مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

جعفر توان فرماندار ساکز در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی در ساکز با ابراز خرسندی از پاسخگویی مسئولان استانی در رفع برخی از مشکلات این شهرستان گفت: استاندار کردستان در این مدت سفرهای متعددی به ساکز داشته است و مشکلات و مشکلاتی دارد مردم می دانند امروز 6 تیر 1401 با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران کل استان، سیلوی 15 هزار تنی شرکت تعاونی روستایی ترجان و فاز 2 40 هزار قطعه ای کابوک. مجتمع مرغ و همزمان 12 پروژه کشاورزی با وام 5.32 میلیارد تومانی کشف و به بهره برداری رسید.

توان افزود: در 30 خرداد ماه سال جاری جمعی از مدیران کل استان در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان کردستان از اهمیت ویژه ای برای شهرستان سکز شرکت کردند و در این راستا مسائلی را مطرح کردند. و مشکلات اندیشیده و مناسب برای شهروندان تدابیری اندیشیده و امیدواریم در آینده نزدیک برخی از موارد حوزه انتخابیه به طور جدی مرتفع شود.

وی گفت: حضور مسئولان استانی و کشوری در شهرستان مایه امیدواری است و تلاش می شود تا همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان و به ویژه شهرستان سکز بسیاری از مشکلات استان کردستان و به ویژه شهرستان سکز حل شود. دستورات پیگیری لازم را صادر کند.برطرف کردن موانع.

می توان گفت: با توجه به قولی که در ابتدای حضورم در این شهرستان به مردم ساکز دادم از هیچ کوششی برای شهرستان ساکز دریغ نکردیم و با درایت استاندار محترم، مدیران و مسئولان استانی بسیاری از مشکلات فعلی را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید