رقابت عجیب در پرسپولیس; یحیی کدام را انتخاب می کند؟

رقابت عجیب در پرسپولیس;  یحیی کدام را انتخاب می کند؟

شاید بزرگترین مشکل پرسپولیس 1400 ناتوانی این تیم در ثبت کلین شیت باشد. تیم های مختلفی به دروازه پرسپولیس راه پیدا کرده اند و علاوه بر فولاد که از روی پنالتی گلزنی کرد، نساجی، آلومینیوم و گلگوتا با حرکاتی تمرین کردند و دروازه پرسپولیس را در جریان بازی به لرزه درآوردند.

هر سه گلی که پرسپولیس در سه بازی اخیر خود به ثمر رسانده، قرمزها را پشت سر حریف خود گذاشته است. در بازی نساجی، قرمزها برگشتند، نتوانستند بازی را مقابل آلومینیوم برگردانند و تنها مقابل گهر گهر موفق به تساوی شدند. این اتفاق باعث شد تا تصور دروازه بان برای پرسپولیس غیرممکن شود و یحیی احتمالا با توجه به شرایط دروازه بان ها در تمرین رادوشویچ و لاک، دروازه بان خود را برای دیدار مقابل مس انتخاب خواهد کرد.

رادوسویچ نیز مانند لاک نتوانست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما گلی که دریافت کرد ضربه ایستگاهی بود و در مجموع عملکرد ضعیفی نداشت. رادو با سه حفظ موفق، یک نتیجه موفق و دقت پاس 77 درصد عملکرد کلی قابل قبولی داشت. در نهایت باید دید اولین انتخاب یحیی برای بازی بعدی کدام دروازه بان در ترکیب اصلی خواهد بود. فرقی نمی کند که چه کسی انتخاب شود، این فضای رقابتی بین دروازه بان ها می تواند به آنها کمک کند تا به پیشروی بروند و جادوی گل نخوردن پرسپولیس را بشکنند.

دیدگاهتان را بنویسید