رقابت هنرمندان کودک و نوجوان در پنجمین سالانه نقاشی البرز نقاشی / ایران کوچک; مهد هنرمندان تجسمی کشور


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856262

لیلا یحیی بیگی با بیان اینکه ۲۵۴ هنرمند کودک و نوجوان آثار خود را برای پنجمین سال به دبیرخانه ارسال کرده اند، گفت: داوران امسال دو روز حکم دادند و امسال ۱۴۶ هنرمند شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لیلا یحیی بیگی مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: پنجمین فراخوان سالانه 1400 در دو بخش موضوعی «رویای من» و آزاد اعلام شد.

وی ادامه داد: کودکان و هنرمندان خردسال 4 تا 16 سال مخاطبان امسال بودند و خوشبختانه با استقبال بی نظیری مواجه شدیم.

بیگی با بیان اینکه 254 هنرمند کودک و نوجوان برای پنجمین سال متوالی آثار خود را به دبیرخانه ارائه کرده اند، افزود: امسال 146 هنرمند راه خود را پیدا کردند.

این مسئول تصریح کرد: این رویداد با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ اسلامی و رهبری استان البرز، شرکت آتی مهر (وستا) و نگارخانه مهزاد برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد سالانه کشف استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان (به ویژه هنرمندان البرزی) و تشویق آنها به ادامه این راه است، چرا که در روزگاری زندگی می کنیم که هنر بهترین راه برای ادامه این مسیر است. همه نگرانی ها و استرس ها را از خود دور کنید.«از دنیا و چه خوب که این بار او به صورت حرفه ای و از کودکی در کنار ماست.

این مسئول ادامه داد: با برگزاری این گونه نمایشگاه ها فرهنگ نقاشی در بین خانواده ها رواج می یابد و عشق به هنر را در بین کودکان برمی انگیزد.

بیگی گفت: استقبال و نمایش فعالیت هنری این گروه سنی زمینه را برای رشد تفکر و خلاقیت کودکان ایجاد کرده است. عرصه هنر و خلق آینده ای متفاوت برای فرزندان این مرز و بوم از کشور است.»

وی ادامه داد: البرز یکی از برترین های کشور در زمینه هنرهای تجسمی است و هنرمندان جوان زیادی در این استان به اجرای برنامه می پردازند و چندین نمایشگاه گروهی کودک و نوجوان در کرج مقابل تاج برپا شد.

این کارمند در خاتمه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه سالانه به دلیل کثرت آثار و رعایت پروتکل های بهداشتی در دو قسمت برگزار می شود: قسمت اول از 26 خرداد لغایت 2 تیر 1401 است که در تاریخ 5 خرداد ساعت 17 افتتاح می شود. و قسمت دوم نمایشگاه 9 تا 25 تیر 1401 که افتتاحیه آن 18 تیرماه از ساعت 17 و زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 16 الی 20 واقع در فلکه اول گوهردشت می باشد. ، بلوار میرزایی ، پلاک 66 ، ساختمان بارمن ، طبقه اول ، فلکه دوم گالری مهزاد.

28eaf722 58fd 48d7 a58c 131e51173c11 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید