رقابت گروه‌های نمایشی در جشنواره فجر البرز/ بروکراسی اداری مانع از رسیدن بودجه جشنواره به مدیران شد

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786339

حسین شوندی گفت: گروه‌های منتخب در حال تمرین در سالن‌های تئاتر استان هستند تا برای مسابقه نزدیک آماده شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شوندی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر استان در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: 9 گروه نمایشی برای شرکت در بخش رقابتی جشنواره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: گروه های منتخب در سالن های استانی تمرین کردند تا برای مسابقه نزدیک آماده شوند.

این مسئول افزود: بودجه مصوب شورای شهر برای جشنواره تئاتر فجر هنوز به دست متولیان اجرایی آن نرسیده و تابع بروکراسی اداری است.

شوندی تاکید کرد: هنرمندان تئاتر در البرز مانند گذشته با کمترین آسایش تمرین می کنند اما عشق و علاقه به این هنر باعث درخشش در روستاها و سایر جشنواره های ملی شد.

وی داوران جشنواره استانی تئاتر فجر را نام برد و افزود: هوشنگ هیوند، چترا نادری و حامد هادوی داوری بخش انتخابی و نصرالله قادری، نادر برهانی مرند، هوشنگ هیهاوند داوری بخش مسابقه این جشنواره بودند.

شوندی افزود: جشنواره تئاتر فجر مهمترین رویداد فرهنگی استان است که گروه های نمایشی در آن جمع می شوند و ثابت کرده ایم که هر گروهی که از البرز به جشنواره های کشوری می رود همیشه جایگاهی دارد چرا که ظرفیت و تجربه هنرمندان تئاتر وجود دارد. در ایران کوچک بالاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه به گروه های نمایشی در روستا توجه جدی نمی شود، امیدواریم مجموعه فرهنگیان شهرستان از ما حمایت کنند تا بتوانیم این رویداد بزرگ فرهنگی را در شان و وسعت هنرمندان تئاتر البرز برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید