رقابت 75 گروه سرود دانش آموزی در جشنواره سرود فجر خراسان شمالی/ شرکت 8 هزار نفری در شعبه اخذ رای استان


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834880

دبیر جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر خراسان شمالی گفت;

مهران فضائلی با بیان اینکه گروه های دارای سرود خراسان شمالی در سال 1400 رشد 50 درصدی داشته اند، گفت: در اولین جشنواره سرود فجر استان 75 تیم به رقابت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتارک، مهران فضائلی دبیر جشنواره ملی و جهانی سرود فجر خراسان شمالی صبح امروز در اختتامیه مرحله استانی اولین جشنواره سراسری و بین المللی سرود استان فجر گفت: دیدار مقام معظم رهبری با شاعران در 1374. سرود ملی داشتند که مشوق این سفر بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سرود یک اقدام موضعی بود، گفت: مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه داوران جشنواره سرود مقاومت نیز در دورترین مناطق حضور داشتند و محروم بودند، افزود: . عملکرد.

فضائلی افزود: جشنواره سرود فجر به عنوان بزرگترین رویداد سرود کشور از سال گذشته آغاز شد و فضای آموزشی خوبی با برگزاری مسابقه ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب 12 موضوع ارزشی، اخلاقی، تولید ملی و … برگزار شد، ادامه داد: بخش ویژه جشنواره سرود فجر با موضوع سردار دلا حاج کاسم بود که تهیه کنندگی آن را نیز به عهده داشتند. ترانه های زیبایی خواندند

فضائلی افزود: در سال 1400 با رشد 50 درصدی 75 نفر در جشنواره فجر شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس نظرات داوران سطح کیفی گروه ها افزایش مطلوبی داشته است، گفت: در روند برگزاری این جشنواره از هر استان گروهی با نظر داوران و گروهی از مردم آرا در صحنه ملی ظاهر می شود.

فضائلی بیان کرد: در بخش با آرای مردمی هشت هزار رأی به دبیرخانه ارسال شد که با توجه به نامعلوم بودن این جشنواره برای بسیاری از مردم، مشارکت بالای مردم نشان از وجود پتانسیل در استان برای ایجاد کمی و کیفی دارد. رشد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید